عجیب‌ترین خودروهای سال 2016 (+عکس)

عصر خودرو- در سال 2016 مدل‌های مفهومی جدید و عجیبی توسط خودروسازان رونمایی شد که برخی از آنها در این گزارش معرفی شدند.

Tuesday 13 December 2016 - 14:36:00

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016 (+عکس)

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، خودروسازان همواره پوشش‌های آینده‌شان را از طریق مدل‌های مفهومی به نمایش درمی آورند. در واقع آنها آینده را در زیر پوسته کانسپت‌ها مخفی می‌کنند.

  نگاه به مدل‌های مفهومی نشان می‌دهد آینده صنعت حمل و نقل تا چه حد قابل تغییر است یا به کدام سمت پیش می‌رود. در سال 2016 مدل‌های مفهومی جدید و عجیبی ساخته شد. که مدل مفهومی رولزرویس ویژن 100 یکی از آنهاست.

 

مدل مفهومی رولزرویس ویژن 100 از هر لحاظ خیره کننده ظاهر می‌شود و بیشتر شبیه یک جعبه چرخ دار طراحی شده است.

این خودروی بزرگ خودران است و درون کابین آن دو کاناپه بزرگ و یک تلویزیون غول‌پیکر وجود دارد.

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

 

تویوتا نیز در سال 2016، به مدل مفهومی شاسی‌بلند، تمام الکتریک و جعبه‌ای شکل خود با نام "یوباکس" می‌نازد. تویوتا اعلام کرده که جوانان می‌نوانند از فضای داخلی این خودرو به عنوان فضای اداری استفاده کنند. صندلی‌های این خودرو قابلیت حرکت داشته تا فضای مناسب برای کار در آن ایجاد شود.

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

 

"فارادای فیوچر" نیز از مدل خیره کننده و تمام الکتریکی آینده خود، در ژانویه 2016 رونمایی کرد. نیمی از این خودرو شبیه اتومبیل بتمن افسانه‌ای و نیمی از آن شبیه یک مدل مسابقه‌ایست. 
فضای داخلی خودرو نیز شبیه خودروهای معمولی یا تولید شده نیست. صندلی نسبت به فرمان با زاویه 45 درجه قرار گرفته است. تصویر زیر بهترین توصیف از فضای داخلی خودرو است.

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

 

 

مدل مفهومی مک لارن 675LTJVC کنوود، دارای فرمانی عجیب شبیه دسته کنترلی کنسول‌های بازی است. دوربین‌ها نیز در این خودرو جایگزین آینه‌ها هستند. از نمای بیرون تقریبا شبیه مک لارن‌های دیگر است اما کمی براق‌تر و زیباتر طراحی شده است.

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016
 

 

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016
 

 

تویوتا نیز یک مدل مفهومی تمام چوب را در آوریل امسال به نمایش گذاشت. این خودرو از 86 پنل دست‌ساز و با تکنیک خاص بدون استفاده از میخ ساخته شده است.

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016
 
عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

 

نسخه مدرن FC150، در واقع، یک ادای دین به یک خودروی آمریکایی اصیل و قدیمی است. در زیر پوسته زیبای این کانسپت، یک شاسی رنگلر 2005 قرار گرفته و در عقب چرخ‌های فولادی سفید‌رنگ 17 اینچی با پوششی از تایرهای 33 اینچی به کار رفته ‌است.

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

 

رنو نیز یکی از عجیب‌ترین ساخته‌های سال را در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش گذاشت. نمای خارجی این خودرو از فیبر کربن ساخته شده و خطوط نرم افقی از نمای راست در جلو تا انتهای خودرو به صورت شناور کشیده شده‌اند.

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

 

یک شرکت هلندی به نام "رمتزکار" ایده‌ای جالب برای مراسم تدفین به کار برده و یک خودران بی سرنشین را به نعش‌کش تبدیل کرده است آنها طول بدنه خودرو را 800 میلی‌متر افزایش دادند و به مجموع 5 هزار و 770 میلی‌متر رساندند.

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

مدل مفهومی UX لکسوس نیز یکی از عجیب های 2016 به شمار می‌آید که در نمایشگاه پاریس به نمایش درآمد. در UX شاهد حضور کاپوت کشیده‌تر و قوس انتهایی آرام کابین هستیم. تمامی تلاش لکسوس در طراحی این خودرو، تولید محصولی است که در لحظه‌ اول یادآور کوپه‌‌های دیفرانسیل عقب باشد.

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016
 

 

در اوایل سال 2016 نیز کمپانی "یونایتد نود" از یک خودرو شبیه کشتی رونمایی کرد که ساخت آن نزدیک به 5 سال طول کشیده است.

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

فولکس‌واگن "باد" با کابین فوق فناورانه، مرسدس می‌باخ 6 با نهایت تجمل و تکنولوژی از عجیب‌ترین خودروهای سال 2016 به شمار می‌آیند.

فولکس واگن باد

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

 

مرسدس میباخ 6

عجیب‌ترین خودروهای سال 2016

 

برچسب ها

خودرو مفهومی
مطالب مرتبط بیشتر
معرفی 10 طرح برتر مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM خودروی رباتیک خرید می کند و به سوالات هم پاسخ می دهد آئودی خودروی مفهومی آفرودی مجهز به پهپاد عرضه کرد معرفی شاسی‌ بلند مفهومی مرسدس بنز آئودی جذاب ترین خودرو الکتریکی سال 2019 را معرفی کرد چرا خودروهای مفهومی، تولید می‌شوند لامبورگینی و نسل جدید خودروهای فرمول یک خودروی مفهومی کیا با 21 صفحه نمایش تصادف با این بنز محال است خودروی مفهومی چینی‌ها در نمایشگاه خودروی دیترویت طرح مفهومی خودرو جدید رنو رونمایی شد خودرو‌های موفق، زاییده مدل‌های مفهومی موفق سرچشمه موستانگ فناوری ایرانی در دل یک کانسپت فرانسوی بدترین مفهومی‌های تاریخ آشنایی با خودروهای مفهومی اتحاد جماهیر شوروی خارج از چارچوب آشنایی با شاخص‌ترین آثار مفهومی خانه طراحی Bertone کدام خودروهای مفهومی پس از تولید جذاب‌تر شدند؟ نسل جدید مزدا 3، زیبا و فناورانه تر از همیشه "اسنتیا" خودروی جدید جنسیس (+عکس) Telluride؛ نگاهی به آینده کیا خودروی سینمایی که با چشم و دست کنترل می شود خودروی چینی برقی با نمایشگرهای واقعیت مجازی از راه رسید خودروهای آینده اینفینیتی از این طراحی بهره می‌برند (+عکس) آپیس؛ رندر مفهومی از لامبورگینی آینده +عکس «سیمبیوز 2» خودروی 5 سال آینده رنو تویوتا از خودروی مفهومی FT-AC رونمایی کرد (+عکس) تویوتا پیشتاز فناوری‌های آینده تویوتا برای خودروهای پرفورمنس و اسپرت یک زیربرند معرفی می‌کند مروری بر 6 خودروی مفهومی مدرن سالهای اخیر حراج مدل کمیاب فراری شاهکار بنز به زودی معرفی می شود (+عکس) شاهکار جدید BMW +عکس طرح مفهومی بعدی فولکس‌ واگن یک مدل برقی است یک قوچ و دو روح رونمایی از 7 خودروی مفهومی رادیکال! +تصاویر 20 خودرو عجیب و مفهومی تاریخ پژو (+عکس) ترسیم آینده حمل و نقل بار و کالا توسط فورد+تصاویر رونمایی از کانسپت "instinct" توسط پژو عکس لو رفته خودرو مفهومی پژو را ببینید برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس) رونمایی تویوتا از یک خودروی مفهومی خاص +تصاویر ترکیبی از گذشته و آینده ایده هایی از دیترویت رونمایی خودرو مفهومی جوان پسند فیات طرح احتمالی ویژن 8 استون مارتین (+عکس) آغازگر خودرو مفهومی شاهکار مدل مفهومی آئودی با موتور چوبی (+عکس) یک کانسپت به معنای واقعی خودران+تصاویر مدل مفهومی S لامبورگینی (+عکس) جزئیات ساخت مدل برقی خودروی مفهومی مازراتی خودروی مفهومی اسپایدر رنو (+عکس) 10 خودرویی که شباهتی به نسخه مفهومیشان ندارند(+عکس) 5 مدل مفهومی برتر فولکس‌واگن (+عکس) عجیب‌ترین خودروهای رنو +عکس مرسدس- بنز از یک کانسپت الکتریکی رونمایی کرد رونمایی از خودرو مفهومی سیتروئن CXperience+ تصاویر این خودرو باید ساخته شود! +عکس «500»؛ نام یک خودرو متعلق به آینده ابداع خودروهایی با قابلیت تغییر کامل طراحی و پیکربندی خودرویی که همگان را شگفت زده می کند رونمایی از یک خودرو مفهومی با قدرت 150اسب بخار لکسس LC 500؛ مدعی جدید در بازار خودروهای لوکس 4 مفهومی برتر سال 2015 از نگاه پایگاه "اتوگاید" رقابت خودرو سازان آلمانی در شانگهای مدل مفهومی سوبارو در شانگهای تازه ترین مدل ولوو در شانگهای رونمایی شد عرضه جهانی Granite GMC اتوبوس مفهومی ساخت یک طراح مجارستانی (گزارش نصویری)
Back to top