فونیکسریمکسبهتام

سنندجی خبر داد؛

سهم دولت برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ۵ هزار دستگاه است

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره نوسازی اتوبوس‌های این ناوگان و آخرین اقدام‌های صورت گرفته توضیحاتی داد.

سهم دولت برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ۵ هزار دستگاه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس‌ها برای شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به طوری که کوچک‌ترین نقص در ناوگان اتوبوس‌رانی درون شهری موجب نارضایتی مردم می‌شود.

    پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفتگو باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: از ابتدای سال جاری برنامه بازسازی اتوبوس‌ها در دستور کار شرکت واحد اتوبوسرانی قرار گرفت به طوری که نزدیک 100 دستگاه اتوبوس بازسازی شد.

    وی گفت: تعمیرات و نوسازی اتوبو‌س شامل سیستم تعلیق، سرمایش و گرمایش، وضعیت بدنه و سیستم نیروی محرکه است.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: انتظار می‌رود با اجرای مصوبه هیئت دولت درباره تخصیص یارانه مابه‌التفاوت سوخت برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی که 5 هزار دستگاه سهم تهران است نوسازی اتوبوس‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

    سنندجی درباره اتوبوس‌های فاقد ایمنی و دارای نقص فنی هستند گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا نقص فنی در اتوبوس شماره پلاک اتوبوس و خط به کارگیری آن را به سامانه 1888 گزارش کند تا در اسرع وقت در جهت رفع نقص فنی اقدام لازم انجام شود.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره تأخیر حرکت اتوبوس‌ها گفت: تأخیر حرکت اتوبوس‌ها و رسیدن آن‌ها به ایستگاه‌ها دلایل مختلفی دارد که یکی از آن‌ها عبارت این است که اتوبوس‌هایی در برخی خطوط به عنوان اتوبوس کمکی برای کاهش تردد به کار گرفته می‌شوند.

    سنندجی گفت: علت دیگر آن ترافیک موجود در تقاطع‌ها و تردد خودرو‌های شخصی از خطوط ویژه اتوبوس‌های بی. آر. تی است که موجب تأخیر در رسیدن اتوبوس‌ها به ایستگاه می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو