فونیکسریمکسبهتام

تعطیلی مدارس در روز سه‌شنبه هنوز مشخص نیست

ری آلوده‌ترین نقطه تهران

عصر خودرو- معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران از ناسالم بودن هوای امروز تهران برای تمام گروه‌ها خبر داد و گفت: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی انتظار داریم در بعد از ظهر امروز اندکی از غلظت آلاینده‌ها کاسته شود.

ری آلوده‌ترین نقطه تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، محمد رستگاری بیان کرد: با توجه به اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز دوشنبه 24 آبان ماه متوسط شاخص ایستگاه‌ها برای ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون 156 و بیانگر شرایط ناسالم است.

    وی ادامه داد: در طی این مدت ایستگاه فرمانداری شهرستان ری با عدد 200 نشانگر بالاترین میزان آلودگی در بین ایستگاه‌ها بوده است.

    رستگاری گفت: به افراد دارای بیماری قلبی ریوی، سالمندان و خردسالان توصیه می‌شود که از ترددهای غیر ضروری در شهر خودداری کنند. همچنین توصیه می‌شود که سایر افراد نیز از انجام فعالیت‌های شدید بدنی در فضای باز خودداری کنند.

    معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران با بیان اینکه بر اساس گزارش سازمان هواشناسی انتظار داریم در بعد از ظهر امروز اندکی از غلظت آلاینده‌ها کاسته شود گفت: در حال حاضر نمی‌توان درباره تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اظهار نظر کرد ولی در صورت نیاز امروز هم جلسه تشکیل می‌شود.

    وی درباره احتمال تعطیلی مدارس در روز سه شنبه نیز گفت: در حال حاضر در مورد این مسئله نمی‌توان اظهار نظر کرد و باید عددهای رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا را بررسی کنیم.

    رستگاری درباره اینکه چرا امروز همه مقاطع تحصیلی تعطیل نشدند تصریح کرد: ما برای هر یک از اقدامات خود اعداد مشخصی داریم که باید به آن اعداد برسیم. همچنین از لحاظ بهداشتی هر چقدر بچه‌ها کوچکتر باشند آسیب پذیرتر می‌شوند.

    مدارس نظر آباد و ساوجبلاغ تعطیل شدند

    میزان نوشت: در پی افزایش آلودگی هوا، مدارس مقطع ابتدایی نظر آباد و ساوجبلاغ تعطیل شدند.

    پس از شدت افزایش آلودگی هوا و تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک تهران، البرز و فردیس، مدارس نظر آباد و ساوجبلاغ نیز تعطیل شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو