فونیکسریمکسبهتام

نبود تولیدکننده متخصص موتورسیکلت‌های برقی

عصر خودرو- در حالی که کارشناسان محیط‌زیست به‌دنبال کاهش آلودگی هوا با تغییر وسایل نقلیه روزآمد هستند اما به نظر می‌رسد از سوی مصرف‌کننده استقبال چندانی از این امر نشده است و به‌دلیل پایین بودن قیمت موتورسیکلت‌های بنزینی مصرف‌کنندگان رغبتی به استفاده از موتورسیکلت‌های برقی ندارند.

نبود تولیدکننده متخصص موتورسیکلت‌های برقی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صمت ، ایران به لحاظ علمی و دانشی، فناوری تولید موتورسیکلت‌های برقی را در اختیار ندارد به همین دلیل طرح تولید این دستگاه‌ها در کشور با موفقیت چندانی روبه‌رو نشده است. بیشترین میزان استقبال و مصرف موتورسیکلت‌های برقی در مناطق کم شیب کشور همچون قم، کیش و یزد بوده در حالی که باقی شهرها از این مسئله استقبال نکردند. در حال حاضر تولیدکننده متخصصی که نسبت به تولید موتورسیکلت‌های برقی اقدام کرده و عضو انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت باشد در کشور وجود ندارد. در سال‌های گذشته تولیدکنندگان موتورسیکلت‌های بنزینی اقدام به تولید موتورسیکلت‌های برقی کردند اما با موفقیت چندانی روبه‌رو نبودند.
    براساس مصوبه هیات دولت از اوایل سال 96 همه موتورسیکلت‌های کاربراتوری از چرخه حمل‌ونقل خارج می‌شوند و موتورسیکلت‌های انژکتوری جایگزین آنها خواهند شد و امیدواریم بتوانیم با عمل به مصوبه هیات دولت به‌عنوان الگویی برای صنایع پاک کشور اقدام به اجرای دستورالعمل‌های این هیات کنیم.
    ابوالفضل حجازی- رییس انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط