فونیکسریمکسبهتام

ارائه تخفیف ۲۰ درصدی برای صدور بیمه نامه یک ساله شخص ثالث موتور

عصر خودرو- شورای عالی بیمه با هدف حمایت از موتورسیکلت سواران، ارائه تخفیف ۲۰ درصدی برای صدور بیمه نامه یک ساله شخص ثالث موتورسیکلت های صفر کیلومتر را تصویب کرد.

ارائه تخفیف ۲۰ درصدی برای صدور بیمه نامه یک ساله شخص ثالث موتور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، بر اساس اعلام بیمه مرکزی، علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در چهارصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای عالی بیمه گفت: تردد موتورسیکلت‌های فاقد بیمه نامه شخص ثالث در سطح شهر همواره مخاطراتی را به همراه دارد که علی رغم طرح‌های تشویقی و فرهنگ سازی های صورت گرفته از سوی صنعت بیمه در راستای ترغیب راکبان موتورسیکلت به خرید بیمه‌نامه شخص ثالث، آن گونه که مورد انتظار می‌رفت، اثر گذار واقع نشده است.

    وی در راستای پیشنهاد عدم صدور بیمه نامه کوتاه مدت برای وسایل نقلیه صفر کیلومتر از سوی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و موافقت اعضای کمیسیون تخصصی شورای عالی اعلام کرد: این پیشنهاد از سوی اعضای شورای عالی بیمه مورد موافقت قرار گرفت و به تبع آن صدور بیمه نامه کوتاه مدت برای موتورسیکلت‌های صفر کیلومتر متوقف شد و شرکت‌های بیمه و خودروسازان، ملزم به صدور بیمه نامه یک ساله شخص ثالث برای این وسیله نقلیه صفر کیلومتر و نوشماره خواهند شد.

    این مقام مسئول گفت: با هدف حمایت، تشویق و ترغیب خرید بیمه نامه شخص ثالث، با ارائه تخفیف 20 درصدی بیمه شخص ثالث یک ساله موتورسیکلت‌های صفر کیلومتر موافقت شد.

    وی افزود: صنعت بیمه با ارائه این طرح تشویقی، سعی دارد فرصت دیگری برای بهره مندی از مزایای بیمه شخص ثالث در اختیار راکبان موتور سیکلت قرار دهد.

    معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم این مصوبه پس از طی مراحل بعدی و ارسال به دولت در راستای اصلاح موارد 5 و 7 آئین نامه اجرایی ماده 18 قانون بیمه اجباری شخص ثالث برای هموطنان عزیز منشأ خیر واقع شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط