فونیکسریمکسبهتام

معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری ها:

۲۲ هزار میلیاردریال تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کلان شهرها اختصاص یافت

عصر خودرو- معاون شهرداری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اختصاص ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر کلان شهرها خبرداد.

۲۲ هزار میلیاردریال تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کلان شهرها اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، علی نوذر پور روز یکشنبه در نشست خبری افزود: بانک مرکزی در راستای اجرای برنامه یکساله جایگزینی خودروهای فرسوده حمل و نقل عمومی در رابطه با برنامه کاهش آلودگی های کلان شهرها ، موظف است 22 هزار میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 20 درصد را از طریق بانک های عامل (ملی، ملت، صادرات، تجارت و توسعه تعاون) برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر کلان شهرها اختصاص دهد.
    وی خاطرنشان کرد: هیات وزیران در جلسه 19 خردادماه 95 به پیشنهاد معاونت اجرایی رئیس جمهوری و به استناد اصل 138 قانون اساسی مواردی را تصویب کرده است.
    وی اضافه کرد: به منظور هماهنگی و نظارت بر اجرای مطلوب برنامه های کوتاه و بلندمدت و نیز انجام اقدامات لازم برای تحقق برنامه بلندمدت برنامه جامع کاهش آلودگی هوای کلانشهرها، کارگروهی به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهوری و عضویت وزارتخانه های کشور، راه و شهرسازی، نفت، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، بانک مرکزی، ، ناجا و شهرداری کلان شهر ذیربط تشکیل شود.
    نوذرپور تصریح کرد: تصمیمات کارگروه یاد شده با رعایت قوانین و مقررات مربوط برای تمام دستگاه های اجرایی ذیربط و شهرداری های کشور لازم الاجراست و محل استقرار دبیرخانه این کارگروه نیز در معاونت اجرایی رئیس جمهوری تعیین شده است.
    وی اعلام کرد: دستگاه های اجرایی نیز موظفند در راستای برنامه جامعه کاهش آلودگی کلان شهرها اقدامات مندرج در جدول پیوست مصوبه که تایید شده به مهر دفتر هیات دولت است طی زمان بندی های تعیین شده اجرا و محقق کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو