فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۶۷۸»

گزارش سازمان بازرسی از آلودگی هوا خوب اما ناقص بود

عصر خودرو- رئیس سازمان محیط زیست در خصوص گزارش سازمان بازرسی پیرامون علل آلودگی هوا، گفت: گزارش خوبی بود اما کامل نبود و سازمان بازرسی در بخش هایی اطلاعات کامل نداشته است.

گزارش سازمان بازرسی از آلودگی هوا خوب اما ناقص بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، معصومه ابتکار  در خصوص گزارش سازمان بازرسی در رابطه با آلودگی هوا و تخلف 11 نهاد در این رابطه، گفت: گزارش مذکور، خوب بود اما بخش هایی از این گزارش کامل نبود.

    وی با اشاره به تکمیل این گزارش، افزود: برخی نواقص در این گزارش بیانگر این بود که سازمان بازرسی در این بخشها اطلاعات کامل را نداشته است به همین منظور گزارش را تکمیل می کنیم.

    ابتکار با مثبت خواندن اقدامات دولت در رابطه با کنترل آلودگی هوا، اظهار داشت: پیشرفت های دولت در این رابطه خوب بوده است و از همان ابتدا دولت یازدهم اقدامات قابل قبولی آغاز کرد که می توان به حذف بنزین و گازوئیل یورو 4 و کنترل صنایع و توسعه حمل و نقل عمومی اشاره کرد.

    دعوت از قضات برای تکمیل لایحه مبارزه با حیوان آزاری

    رئیس سازمان محیط زیست در ادامه و با تاکید بر ضرورت به روزرسانی قوانین حوزه محیط زیست گفت: در رابطه با مبارزه با حیوان آزاری لایحه ای در کمیسیون تدوین لوایح دولت مطرح است. با توجه به آزار دادن حیوانات از سوی برخی، این لایحه مهم است.

    وی با دعوت از قضات و حقوقدانان برای تدوین و تکمیل این لایحه گفت: از همکاری قضات و حقوقدانان در خصوص تکمیل لایحه مبارزه با حیوان آزاری استقبال و از آنها دعوت به همکاری می کنیم.

    هماهنگی جدید با بانک ها برای ارائه تسهیلات

    ابتکار همچنین به اهمیت از رده خارج شدن خودروهای فرسوده اشاره و تصریح کرد: هماهنگی هایی با بانک ها برای ارائه تسهیلات به منظور از رده خارج کردن خودروهای فرسوده عمومی و تاکسی ها انجام شده است.

    رئیس سازمان محیط زیست در ادامه و با اشاره به ارسال 3 لایحه محیط زیستی به مجلس دهم، گفت: چهار لایحه محیط زیستی از جمله لوایح حفاظت از خاک، حفاظت از آب و هوای پاک و لایحه ارزیابی زیست محیطی باقی مانده بود که از بین این لوایح لایحه ارزیابی حذف شد.

    ارسال 3 لایحه محیط زیستی به مجلس

    وی افزود: دولت اخیرا این سه لایحه را تایید و به مجلس ارسال کرده است و دغدغه های زیست محیطی را در این مجلس دنبال خواهیم کرد.

    ابتکار در خصوص تاسیس کمیسیون محیط زیست در مجلس جدید گفت: این مسئله را در مجلس جدید دنبال خواهیم کرد با این حال فعلا لوایح محیط زیستی در کمیسیون کشاورزی پیگیری می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو