فونیکسریمکسبهتام

شهردار کرمانشاه:

حمل و نقل درون شهری یکی از شاخص‌های توسعه است

عصر خودرو- شهردار کرمانشاه با بیان اینکه حمل و نقل درون شهری یکی از شاخص‌های توسعه است، گفت: شهرداری باید در راستای کاهش هزینه حمل و نقل شهروندان‌ و حفظ محیط زیست‌ برنامه‌ریزی کند.

حمل و نقل درون شهری یکی از شاخص‌های توسعه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس،  آرش رضایی با بیان اینکه شهروندان در برنامه‌های مدیریت شهری باید همراه شهرداری باشند، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به شهروندان از اهداف شهرداری است.

    وی با تاکید بر این موضوع که باید شهروندان را در جریان اجرای برنامه‌ها و تصمیمات شهرداری قرار دهیم، ادامه داد: باید به دنبال فضایی برای افزایش روحیه مشارکت شهری از فضاهای کوچک‌تر محله‌ها باشیم و با بررسی نیازها و توانمندی محله‌ها از مشارکت مردم استفاده کنیم.

    شهردار کرمانشاه مشـارکت شـهروندان در امـور شهری را یک ضرورت دانست و افزود: این ارتباط می‌تواند باعث توسعه پایدار شهری شود.

    وی با اشاره به حمل و نقل درون شهری، گفت: حمل و نقل درون شهری یکی از شاخص‌های توسعه است و باید شهرداری در راستای کاهش هزینه حمل و نقل شهروندان‌، حفظ محیط زیست‌ و جلوگیری از اتلاف وقت برنامه‌ریزی کند.

    این مسؤول مدیریت هوشمند حمل و نقل را به‌عنوان هدف اصلی و اساسی حوزه معاونت ترافیک بیان کرد و گفت: مدیریت هوشمند حمل و نقل؛ باید بستر مناسب برای دسترسی همه شهروندان به حمل و نقل با کیفیت مناسب و حل معضل ترافیک در شهر را برنامه‌ریزی کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط