فونیکسریمکسبهتام

نمایش ۵۰۰ خودرو کلاسیک در پیست آزادی

عصر خودرو- دومین دوره همایش‌های فراگیر خودروهای کلاسیک روز گذشته با حضور وزیر ورزش و با نمایش بیش از ۵۰۰ خودرو در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

نمایش ۵۰۰ خودرو کلاسیک در پیست آزادی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، رامین صالح‌خو رئیس کمیته خودروهای کلاسیک، با تاکید بر استقبال زیاد مالکان خودرو از حضور محمود گودرزی وزیر ورزش در این گردهمایی، گفت: این گردهمایی تلاشی است برای بوجود آوردن فضایی که علاقمند به خودرو به خصوص خودروهای کلاسیک بتوانند دور هم جمع شوند.

    وی اضافه کرد: روز گذشته (جمعه) به خاطر علاقه و تخصص گودرزی نسبت به این رشته ورزشی و آگاهی که نسبت به خودروها داشت، گفت‌وگوی بسیار جذابی بین او و مالکان خودرو صورت گرفت، که همه ما را برای ادامه این مسیر امیدوار کرد.

    وی با بیان اینکه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور تصمیم گرفته که این همایش به صورت فصلی برگزار شود، از برگزاری منظم این همایش در دیگر کشورهای جهان خبر داد و گفت: با هماهنگی بنیانگذار این همایش در ایران نیز این همایش برگزار می‌شود و ان‌شاءالله ادامه خواهد یافت.

    اولین دوره همایش خودروهای کلاسیک سال پیش با نیت کمک به زلزله زدگان آذربایجان (ورزقان) برگزار شد و امسال برای دومین سال به دلیل استقبال بسیار بالای مالکان خودروهای کلاسیک با حضور بیش از 500 خودرو برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط