فونیکسریمکسبهتام

با وجود ۹۵۰ هزار تردد خودرو؛

محور های طرقبه- شاندیز بدون تلفات جانی نوروز را پشت سر گذاشت

عصر خودرو- فرماندار طرقبه شاندیز گفت: با وجود ۹۵۰ هزار تردد خودرو در ایام نوروز در محور های این شهرستان اما خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی در این شهرستان گزارش نشد.

محور های طرقبه- شاندیز بدون تلفات جانی نوروز را پشت سر گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سید حسن حسینی ضمن تقدیر از عاملان انظباط ترافیکی در سطح شهرستان طرقبه شاندیز اظهار داشت: خوشبختانه هیچ گونه آماری در خصوص فوت بر اثر حادثه رانندگی در ایام نوروز 1395 گزارش نشد و در تصادفات جرحی و خسارتی به ترتیب کاهش 18و 23 درصدی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

    وی با اشاره به بکارگیری 40 نفر نیروی راهور و استفاده از 8 دستگاه موتور و خودرو برای ایجاد انظباط ترافیکی تصریح کرد: پلیس راهور در ایام تعطیلات نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان طرقبه و شاندیز حضور موثر و پررنگی داشت و با برپایی ایستگاه های نوروزی، ضمن اطلاع رسانی صحیح به مسافران، اقدامات لازم را برای تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه انجام داد.

    فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: بیشترین جرائم که در این ایام منجر به تصادف شده را عدم رعایت حق تقدم، صحبت با تلفن همراه در حین رانندگی و عدم توجه به جلو بیان کرد.

    وی میانگین تردد خودرو ورودی به شهرستان طرقبه شاندیز را از اول تا 14 فروردین 95 را 75 هزار و  996خودرو در هر روز اعلام کرد و افزود: در این بازه زمانی 987 هزار و 951خودرو وارد شهرستان طرقبه شاندیز شد که خوشبختانه هیچگونه حادثه منجر به فوت را در برنداشت.

    حسینی از نیروهای نظامی و انتظامی و شهرداری های طرقبه وشاندیز که باعث انظباط ترافیکی در طول سال و به ویژه نوروز 1395شدند قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با عنایت مسئولان استان و کشور بتوانیم خدمات بهتری را به زائران، گردشگران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الححج (ع) ارائه کنیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط