فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان:

ناوگان عمومی جاده ای زنجان نوسازی می شود

عصر خودرو- مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: طی سال جاری ناوگان عمومی جاده ای در استان نوسازی می شود.

ناوگان عمومی جاده ای زنجان نوسازی می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ایرج دست نشان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، از نوسازی ناوگان جاده ای در استان زنجان طی سالجاری خبر داد و افزود: بیش از 60 درصد از تردد در جاده های استان توسط ناوگان عمومی صورت می گیرد و در این راستا توجه به نوسازی ناوگان عمومی باید ویژه دیده شود و در این راستا تسهیلات خوبی برای توسعه و نوسازی ناوگان عمومی جاده ای در نظر گرفته شده است.

    وی از راه اندازی پایانه های مسافربری در زنجان خبر داد و تاکید کرد: تمام سعی بر این است که پایانه های مسافربری خوبی را در استان راه اندازی کنیم.

    مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان زنجان گفت: برای افزایش سطح ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل جاده ای استان، تعدادی از اتوبوس های این ناوگان به اینترانت داخلی تجهیز شدند.

    دست نشان در خصوص آخرین تغییرات و اقدامات این اداره برای افزایش سطح خدمات به مسافران در اتوبوس های بین شهری، اظهار داشت: یکی از شرکت های مسافربری استان تعدادی از اتوبوس های مسیرهای اصفهان و شیراز خود را به سیستم اینترانت داخلی مجهز کرده است که با استقبال خوب مسافران مواجه شده است.

    وی افزود: امیدواریم سطح ارایه خدمات ناوگان حمل ونقل عمومی با استفاده از اینگونه امکانات افزایش یابد و درصدد هستیم در آینده، تعداد دستگاه های ارائه‌کننده این امکان را افزایش دهیم.

    مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان تصریح کرد: یکی از مزیت های این طرح ایجاد جاذبه‌های بیشتر سفر با ناوگان حمل ونقل جاده ای به جای استفاده از خودروهای شخصی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط