فونیکسریمکسبهتام

ناوگان جاده‌ای چطور می توانند از بلاروس عبور کنند؟

عصر خودرو- دبیر انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایران طی بخشنامه‌ای به شرکتهای حمل و نقل بین المللی از رفع موانع تردد ناوگان ایرانی از قلمرو کشور بلاروس خبر داد.

ناوگان جاده‌ای چطور می توانند از بلاروس عبور کنند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اکسپورتنا، بر اساس اطلاعات دریافتی از موسسه ضامن بلاروسBAMAP رانندگان برای عبور از قلمرو کشور بلاروس باید از ویزای معتبر برخوردار بوده و در خصوص ترانزیت، رانندگان مکلفند دستورالعمل دولتی 171 را به طور کامل رعایت کنند. بر همین اساس از مسیر و اتوبان‌های ترانزیتی و همچنین استراحتگاه‌ها و ایستگاه‌های سوخت گیری مشخص شده استفاده کنند.

    همچنین حداکثر مدت زمان ترانزیت نباید از 24 ساعت تجاوز کند و نقشه راه جزئیات و پارکینگ های مجاز قابل استخراج از سایت ذکر شده است.

    در این بخشنامه تاکید شد؛ غیر از موارد عمومی ذکر شده در بالا هیچ گونه محدودیتی برای تردد ناوگان ایرانی از قلمرو کشور بلاروس عنوان نشده است.

    لازم به ذکر است، بر اساس اطلاعات ارائه شده در سال 2019 ، تعداد بیش از 200 عملیات حمل به بلاروس صورت گرفته که از این تعداد 100 عملیات دوجانبه، 80 عملیات ترانزیت و 20 عملیات به کشور ثالث بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط