فونیکسریمکسبهتام

گرانی قیمت خودرو نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را با مشکل روبرو کرده است

عصر خودرو- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه گرانی قیمت خودرو باعث شده نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه با مشکل روبرو شود و طبق سیاستگذاری های طراحی شده پیش نرویم.

گرانی قیمت خودرو نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را با مشکل روبرو کرده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا مهرداد سالاری روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی جاده های استان کرمانشاه که با حضور سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه های کشور و معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد افزود: تلفات درون شهری تصادفات کرمانشاه در سال 96؛ 123 نفر بود که در سال 97 به 96 نفر و تلفات جاده ای برون شهری سال 96؛ 352 نفر که در سال 97 به 342 نفر کاهش یافته است.

    سالاری با بیان اینکه چهار ماه اول سال جاری نسبت به سال 97؛ تلفات استان کاهش یافته است اظهار داشت: توسعه جاده های برون شهری مانند بزرگ راه بیستون و سنقر، همدان و کرمانشاه در دست اجرا است.

    او در ادامه گفت: بعد از انقلاب تاکنون به فرودگاه کرمانشاه توجه چندانی نشده لذا باید در راستای توسعه حمل و نقل هوایی و توسعه باند هوایی آن با توجه به اینکه هشت پرواز در این فرودگاه راه اندازی شده در دستور کار جدی  قرار گیرد.

    وی همچنین با اشاره به ایجاد بندر لجستیک خشک شهر کرمانشاه گفت: حمل و نقل ریلی به این بندر با چهار خط مجزای ریلی ویژه سوخت، غله و کالا و مسافر درحال تکمیل است و راه آهن کرمانشاه به اسلام آباد با 65 درصد پیشرفت فیزیکی و اسلام آباد به خسروی با بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی نیز در دست اجرا است .

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از برطرف کردن 10 نقطه حادثه خیز استان در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز رفع مشکل 10 نقطه حادثه خیز استان در دست اقدام است که با این کار بسیاری از تلفات جاده ای کاهش خواهد یافت.

    سالاری همچنین از اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای روکش و تعمیر عمده جاده های اصلی استان خبر داد و بیان داشت: خرید 15 دستگاه دوربین کنترل سرعت و اختصاص 90 میلیون تومان برای گشت نامحسوس پلیس راه ها استان در طرح تابستانه از جمله دیگر اقدام هایی است که برای کاهش تلفات و حوادث جاده ای انجام شده است.

    وی همچنین بااشاره به ترانزیت تانکرهای سوخت، حمل و نقل بار از پنج بازارچه مرزی استان گفت: این حمل و نقل منافع اش به کل کشور می رسد ولی به جاده های کرمانشاه خسارت می زند پس بنابراین برای انجام زیرساخت ها آن و نقاط حادثه خیز آن باید بودجه ملی به آن اختصاص یابد.

    استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 14 شهرستان، 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا دارد.
    هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان کرمانشاه وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو