فونیکسریمکسبهتام

معاون سازمان حمل و نقل جاده‌ای:

تیم نظارت آنلاین خودروهای اتوبوسی در سازمان راهداری مستقر شد

عصر خودرو- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور ، گفت: تیم نظارت آنلاین خودروهای اتوبوسی در ستاد سازمان راهداری از شامگاه دوشنبه مستقر شد.

تیم نظارت آنلاین خودروهای اتوبوسی در سازمان راهداری مستقر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد تیموری شامگاه دوشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه نظارت‌ها و گشت‌های مشترک با حضور پلیس راه باید بیشتر شود، گفت: در استان زنجان از ماشین آلات و گشت‌های راهداری برای نظارت‌های شبانه استفاده شود.

    وی با بیان اینکه آزاد راه زنجان به تبریز طرف مشارکت دارد و باید نسبت به بهسازی مسیر اقدام کند، اظهار کرد: از سال گذشته این بهسازی به طول 30 کیلومتر انجام شده است.

    معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور، گفت: در باند شمالی آزاد راه زنجان به قزوین کارهای خوبی انجام شده است و امیدواریم نواقص کوچک آن هم به زودی رفع شود.

    تیموری به آغاز عملیات اجرایی در باند جنوبی آزاد راه زنجان به قزوین اشاره کرد و یاد آور شد: در سال گذشته 35 میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای باند شمالی این آزاده راه کمک شد که امسال هم این کمک انجام می‌شود.

    وی به انجام روشنایی در آزاده راه‌ها اشاره کرد و گفت: روشنایی به صورت لکه‌ای انجام می‌شود چرا که هزینه بر است.

    معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور، با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با پلیس برای کاهش میزان تصادفات انجام می‌شود، تصریح کرد: آمار تصادفات ناوگان عمومی بالا نیست اما بحث روانی کار باید مورد توجه قرار گیرد.

    تیموری گفت: وضعیت جامعه طوری است که دیگر جامعه انتظار حوادث ناگوار را ندارد.

    معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور، گفت: تیم نظارت آنلاین خودروهای اتوبوسی در ستاد سازمان راهداری از شامگاه دوشنبه مستقر شد.

    وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه کمیسیون ایمنی دقیق‌ترین آمار مرگ و میر جاده‌ای باید از سوی پزشکی قانونی ارائه شود، افزود: در دو تصادف اخیر آزاد راه زنجان به قزوین علت تصادف عامل انسانی بوده است.

    معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه زنجان مسیر عبور چندین استان کشور است، گفت: رانندگان در زمانی به زنجان می رسند که زمان خواب و خستگی است و لازم است که کنترل لازم انجام شود.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو