فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام:

طرح امداد نوروزی در استان ایلام اجرا می شود

عصر خودرو- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین سال ۹۵، طرح امداد نوروزی در استان ایلام اجرا می شود.

طرح امداد نوروزی در استان ایلام اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، محمد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر ساله قبل از شروع تعطیلات عید نوروز طرح امداد نوروزی توسط هلال احمر در کشور اجرایی می شود که در این زمینه هلال احمر استان ایلام نیز از آمادگی کامل جهت اجرای این طرح برخوردار است.

    وی بیان داشت: تمامی امکانات و تجهیزات لازم در محورهای ارتباطی استان ایلام برای مستقر شدن پایگاه های امداد و نجات آماده شده و به همین منظور،  20 پایگاه امدادی در اجرای طرح امداد نوروزی در محورهای ارتباطی این استان دایر می شود.

    سلیمانی افزود: پایگاه های امدادی به آمبولانس، بسته های نجات، موتورسیلکلت امدادی، خودروهای امداد و نجات پشتیبانی و لوازم امدادی و خودرو آبی- خاکی مجهز خواهند شد.

    وی تصریح کرد: اعضا جوانان این جمعیت در این طرح افزون بر راهنمایی مسافران نوروزی اقدام ‏به پخش نقشه جغرافیای استان، دفترک (بروشور) معرفی مناطق دیدنی، ادعیه سفر، بسته های فرهنگی و ‏نکته های بهداشتی و ایمنی می کنند.‏

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام بیان داشت: این طرح امسال برای شانزدهمین سال متوالی اجرا و هدف اصلی آن کاهش تلفات جاده و ارتقا سلامت مسافران نوروزی و رفاه حال آنها است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط