فونیکسریمکسبهتام

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:

خودرو‌های لجستیک هلال احمر تا استاندارد فاصله دارد

عصر خودرو- معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرگفت: شرایطی که درباره‌ی خودرو‌های لجستیک هلال احمر وجود دارد خوب است، اما همچنان تا استاندارد فاصله دارد.

خودرو‌های لجستیک هلال احمر تا استاندارد فاصله دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید متانی معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درخصوص اقدامات لجستیک در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: لجستیک سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در 4 حوزه انبار‌های امدادی، اقلام امدادی (زیستی، غذایی و بهداشتی) تجهیزات امداد و نجات، ناوگان ترابری در حال امدادرسانی و فعالیت است.

    وی افزود: اکنون بالغ بر 350 هزار متر مربع انبار‌های امدادی در جمعیت هلال احمر و همچنین بالغ بر 5 هزار خودروی عملیاتی و پشتیبانی در حوزه‌ی لجستیک وجود دارد.

    معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درخصوص خودرو‌های لجستیک هلال احمر گفت: شرایطی که درباره‌ی خودرو‌های لجستیک هلال احمر وجود دارد خوب است، اما همچنان تا حد استاندارد فاصله دارد.

    وی افزود: براساس بودجه ای که تخصیص داده می‌شود باید بتوانیم کار‌های خرید خودرو‌ها و اقلام حتی پروژه‌های عمرانی و کار‌های آن را انجام دهیم و بر اساس استاندارد خودرو‌ها در هر شعب و هر پایگاه تعداد مشخصی از این خودرو‌ها وجود دارد.

    متانی در خصوص بروزرسانی خودرو‌ها بیان کرد: 75 درصد از خودور‌های نجات را اخیرا تحویل دادیم که از خودرو‌های تیپ 2 به ارزش 1 میلیارد و  هزار500 تومان است، اما تا حد استاندارد فاصله داریم و نیاز‌های خود را نیز اعلام کردیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط