فونیکسریمکسبهتام

آغاز کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک

عصر خودرو- پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک با حضور مسئولان حمل و نقل کشور و سفرای کشورهای مختلف در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.

آغاز کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، این کنفرانس در این دوره با حضور رییس پلیس راهور تهران،رییس مدیریت بحران کشور،شهردار تهران و سفرای کشورهای مختلف کار خود را آغاز و در دو روز با برگزاری 19 کارگاه تخصصی تلاش خواهد کرد گام موثری در ارتقاء فرهنگ ترافیکی کشور و پایتخت بردارد.

    به گفته محمود صفارزاده دبیر این همایش، در پانزدهمین دوره برگزاری کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک 1209مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که از این تعداد پس از داوری ها 157 مقاله برای ارایه و 215اثر برای پوستر انتخاب شدند.

    وی افزود: در دو روز برگزاری این کنفرانس 33 نشست تخصصی، 19 کارگاه تخصصی و دو میزگرد برگزار خواهد شد. در این دوره همچنین در قالب 12محور تعیین شده مقالاتی از کشورهای استرلیا، آمریکا، اتریش، آلمان و... به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است و در افتتاحیه نیز مهمانانی از کشورهای فرانسه، آلمان،آمریکا و پرتغال حضور دارند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط