فونیکسریمکسبهتام

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

پیشنهاد ادغام معاونت های معماری و شهرسازی و با حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران

عصر خودرو- نژاد بهرام گفت: می‌توان ۲ معاونت معماری و شهرسازی و با حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران را با هم ادغام کرد.

پیشنهاد ادغام معاونت های معماری و شهرسازی و با حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در توضیح آخرین جزئیات لایحه اصلاح ساختار و ادغام معاونت‌های شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در تاریخ سوم دی ماه لایحه یک فوریتی ادغام 2 معاونت منابع انسانی و برنامه ریزی را به شورای شهر ارسال کرد که بر اساس آن  9 معاونت به 7 معاونت کاهش پیدا می کند.

    عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: لایحه مذکور به کمیسیون برنامه و بودجه که دارای کمیته منابع انسانی است ارسال  شد و تا به امروز هنوز گزارشی از سوی کمیسیون تخصصی ارائه نشده است که ما بخواهیم آن را در دستور کار شورای شهر قرار دهیم.

    نژادبهرام در پاسخ به این سوال که لایحه اصلاح ساختار چه زمانی در دستور کار شورای شهر تهران قرار می گیرد، بیان کرد: اگر کمیسیون تخصصی گزارش خود را اعلام کند ما موضوع را در دستور کار شورای شهر قرار می‌دهیم.

    او با تاکید بر این نکته که لایحه اصلاح ساختار بر اساس دستور برنامه سوم توسعه ارائه شده است، گفت: با شهرداری تهران درباره اصلاح ساختار  چند جلسه برگزار شد و  از سوی شورای شهر تهران نیز کمیته منابع انسانی به طور جد پیگیر چابک و فعال سازی معاونت‌های شهرداری تهران بود.

    عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا با ادغام معاونت ها  تصریح کرد: لایحه اصلاح ساختار به معنی تعدیل نیرو نیست و در این مسیر تنها معاونت‌ها چابک‌تر می‌شوند.

    نژادبهرام با اشاره به دیگر پیشنهاد‌ها برای ادغام معاونت‌های شهرداری تهران بیان کرد: اعتقاد من این است  که می توان 2 معاونت حمل و نقل و ترافیک و معماری شهرسازی نیز با هم ادغام کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط