فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

پارک خودرو در ۳۰ خیابان از شهر اصفهان مستلزم پرداخت هزینه شد

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پارک خودرو در ۳۰ خیابان از شهر اصفهان مستلزم پرداخت هزینه از سوی شهروندان اصفهانی شد.

پارک خودرو در ۳۰ خیابان از شهر اصفهان مستلزم پرداخت هزینه شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علیرضا صلواتی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ازدحام خودروهای پارک شد در حاشیه در خیابان‌های اصفهان، پارک در 30 خیابان شهر اصفهان مستلزم دریافت هزینه شد.

    وی با بیان اینکه این طرح تا آبان ماه سال جاری به صورت آزمایشی به اجرا درخواهد آمد، بیان داشت: هزینه پارک حاشیه‌ای برای یک روز کامل خودروهای سواری، وانت، ون و مینی بوس بالغ بر 12 هزار تومان و برای موتورسیکلت سه هزار تومان مشخص شده است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان بیان داشت: خیابان‌های توحید پل آذر تا چهارراه پلیس، چهارباغ بالا، شریعتی خیابان چهارباغ بالا تا خیابان توحید، شمس آبادی، شیخ بهایی، شیخ صدوق میانی و جنوبی، طالقانی، چهارراه شمس آبادی تا کاشانی و چهارراه جهاد تا چهارسوق شامل این طرح می‌شود.

    صلواتی ادامه داد: خیابا هاین نظرشرقی، نظرغربی، نظر میانی، نیکبخت غربی، استانداری از خیابان سپه تا بلوار هشت بهشت و از آنجا تا چهارراه فلسطین، باغ گلدسته میدان امام حسین تا خیابان آمادگاه، شهید دکتر بهشتی، حافظ، میرشیخ صدوق تا چهارراه نظر و از چهارراه شیخ صدوق تا میدان فیض، بلوار هشت بهشت، سپه، حکیم نظامی پل فلزی تا چهارراه حکیم نظامی و از آنجا سه راه حکیم نظامی، عبدالرزاق، علامه مجلسی، ولی‌عصر، سعادت آبادمیدان آزادی تا خیابان ملاصدرا و از آنجا تا چهارراه شیخ صدوق نیز شامل این تعرفه می‌شود.

    تعرفه پارک حاشیه‌ای برای معلولان رایگان است

    وی با اشاره بر اینکه کوچه‌های منتهی به طرح نیز برای جلوگیری از پارک خودروها مدیریت خواهند شد، افزود: این طرح برای خودروی افراد دارای معلولیت و نیز 30 دقیقه اول پارک تمام خودروها رایگان است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه هم‌اکنون در حال فرهنگ سازی پیش از آغاز اجرای آزمایشی طرح هستیم، گفت: با دریافت هزینه از پارک حاشیه‌ای در خیابان‌ها می‌توانیم هزینه ساخت 30 درصد خیابان‌ها را تأمین کنیم.

    وی ادامه داد: برقراری تعرفه پارک حاشیه‌ای 136 خیابان اصفهان را مورد بررسی قرار داد که در نهایت مقرر شد این لایحه با پیشنهاد اعضای شورای شهر تا آبان‌ماه 98 به‌طور آزمایشی به اجرا درآید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو