فونیکسریمکسبهتام

حدود ۲ هزار نفر در هفته گذشته دچار حادثه شدند

عصر خودرو- قائم مقام سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اعلام وقوع ۴۴۵ مورد حادثه در کشور طی هفته گذشته تصریح کرد، ۱۹۶۹ نفر در این حوادث آسیب دیده و ۳۴۲ نفر نیز نجات یافتند.

حدود ۲ هزار نفر در هفته گذشته دچار حادثه شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه « عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مرتضی سلیمی افزود: 242 مورد از حوادث هفته گذشته جاده ای، 34 مورد شهری، 25 مورد برف و کولاک، 25 مورد کوهستان، 9 مورد صنعتی و کارگاهی و بقیه مربوط به سایر حوادث بوده است.
    وی با اشاره به آسیب دیدگی 1969 نفر در حوادث هفته گذشته ادامه داد: 768 نفر در جاده، 632 نفر در برف و کولاک، 59 نفر در حوادث شهری، 37 نفر در کوهستان، هشت نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و بقیه در سایر حوادث آسیب دیده اند.
    قائم مقام سازمان امداد ونجات با اشاره به امدادرسانی به 512 نفر در حوادث هفته گذشته افزود: بر این اساس به 309 نفر در برف و کولاک، 97 نفر در حوادث جاده ای، 16 نفر در کوهستان، پنج نفر در حوادث شهری و بقیه در سایر موارد امدادرسانی لازم ارائه شد.
    وی با اشاره به اسکان اضطراری 122 نفر در حوادث هفته گذشته افزود: در مجموع حوادث هفته گذشته، 342 نفر از حوادث نجات یافتند که 241 نفر به مراکز درمانی منتقل و 101 نفر سرپایی درمان شدند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط