فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل جدید دفتر حمل ونقل و ترافیک وزارت کشور منصوب شد

عصر خودرو- وزیر کشور به پیشنهاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی خود، پوریا محمدیان یزدی را به سمت مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک و دبیرشورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور منصوب کرد .

مدیرکل جدید دفتر حمل ونقل و ترافیک وزارت کشور منصوب شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر خودرو» به نقل از ایرنا، هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور در مراسم معارفه پوریا محمدیان یزدی که با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از همکاران این دفتر برگزار شد، ضمن اعطای حکم وزیر کشور برای وی آرزوی موفقیت و از خدمات یدی همدانی مدیرکل پیشین این دفتر تشکر کرد.
    خندان دل عملکرد همه مسوولان را در گرو عملکرد ، همفکری و خوشفکری کارکنان دانست و گفت : به مدد نیروی انسانی آموزش دیده و با تجربه ، انجام سرمایه گذاری و پیگیری رویه های عمل ، شیوه نامه ها و موضوعاتی که به نوعی راهنمای عمل هستند ، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در این عرصه خواهیم بود و بحمد الله در این خصوص توفیقات بیشتری حاصل شده است .
    پوریا محمدیان یزدی دانش آموخته در مقطع کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی و حمل و نقل است و پیش از این ضمن فعالیت در دفتر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور این وزارتخانه به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک در شهرداری منطقه یک تهران و قائم مقام در سازمان حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز خدمت کرده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط