فونیکسریمکسبهتام

با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی؛

ثبت نام طرح تعویض ۱۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سنندج آغاز شد

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج از آغاز ثبت نام طرح تعویض ۱۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسود خبر داد وگفت: مالکان تاکسی می تواند تا ۲۱ بهمن ماه سالجاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام طرح تعویض ۱۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سنندج آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج از طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهر سنندج خبر داد و گفت: با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، کاهش آلاینده های هوا، ترغیب شهروندان  جهت استفاده از وسائط نقلیه عمومی و  ارتقاء سطح رفاه عمومی طرح تعویض و نوسازی 1300 دستگاه تاکسی فرسوده در سنندج آغاز شد.

    علاءالدین جماعتی بیان کرد: در این طرح از تاکسی های فرسوده که عمر آن ها بیش از 10 سال باشد، مطابق برنامه ریزی های به عمل آمده ظرف مدت 10 روز از 12 تا 21 بهمن ماه سال جاری با عنایت به شماره پلاک خودروها ثبت نام به عمل می آید.

    وی اظهارداشت: در این طرح تاکسی های مدل 83 و قبل از آن با در دست داشتن اصل سند خودرو، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملی، اصل پروانه بهره برداری و پروانه فعالیت می توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

    وی با اشاره با ارزش 5 میلیون تومانی خودرو اسقاطی عنوان کرد: بر اساس  این طرح تسهیلات 20 میلیون تومانی با نرخ سود 16 درصد و دوره بازپرداخت چهار ساله ماهیانه  درحدود 570 هزار تومان به رانندگان تاکسی اعطا می شود.

    جماعتی بیان کرد: خودروهای جایگزین شامل سمند EF7 و پژو 405 GLX مجهز به مخزن سی ان جی با امکان پیمایش حداقل 300 کیلومتر در هر بار سوخت گیری، سیستمGPSبرای اندازه گیری پیمایش تاکسی و تاکسیمتر برای اعلام کرایه جابجایی مسافران است.

    وی از افزایش ساعت کار کارکنان سازمان تاکسی رانی تا پایان مرحله ثبت نام این طرح خبر داد و گفت: تمامی پرسنل این سازمان تا روز 23 بهمن از ساعت 8 صبح الی 18 عصر آماده پاسخوگی به مالکانی تاکسی که قصد ثبت نام در این طرح را دارند،هستند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج تاکید کرد: هیچگونه محدویتی بابت تعویض تاکسی فرسود وجود ندارد و امیدوارم مالکان تاکسی بیش از ظرفیت اعلام شده نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو