فونیکسریمکسبهتام

تعویض تاکسی ون‌های فرسوده پایتخت با سمند سورن

عصر خودرو- مدیر نوسازی ناوگان سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر فرسودگی تاکسی‌های ون از اجرای طرح نوسازی این خودروها در پایتخت خبر داد و گفت: خودروی سمند سورن پلاس دوگانه سوز برای جایگزینی این خودروها در نظر گرفته شده است.

تعویض تاکسی ون‌های فرسوده پایتخت با سمند سورن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، امین رهبر اظهار کرد: وام 2 میلیارد ریالی با کارمزد هشت درصدی برای نوسازی تاکسی ون‌های فرسوده این شهر و خرید تاکسی نو نیز در نظر گرفته شده است.

    مدیر نوسازی ناوگان سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: برای جایگزینی ون‌های فرسوده خودروی «سمند سورن پلاس دوگانه سوز» در نظر گرفته شده که مالکان برای این منظور می‌توانند از تسهیلات 2 میلیارد ریالی با کارمزد هشت درصد و اقساط 60 ماهه با سه ماه تنفس بهره‌مند شوند.

    رهبر از ارایه تسهیلات ویژه برای نوسازی تاکسی‌های ون فرسوده نیز خبر داد و افزود: با توجه به قیمت بالای ون‌های موجود در بازار و عدم امکان پرداخت آن برای تاکسیرانان، اختصاص تسهیلاتی به منظور کمک به نوسازی این خودروها در دستور کار قرار دارد.

    وی تاکید کرد: تاکسیرانان دارای خودرو ون فرسوده می‌توانند با دریافت وام و اسقاط خودرو خود تا قبل از ارائه پیش فاکتورهای جدید از سوی خودرو ساز با کمترین آورده نقدی ماشین خود را نوسازی کنند.

    به گفته رهبر، تاکسیرانان متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام می‌توانند از ساعت 8 تا 11 به اداره نوسازی این سازمان مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط