فونیکسریمکسبهتام

۲۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان تیر جایگزین می‌شود

عصر خودرو- رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با اشاره به آغاز مرحله نخست طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده ۱۴۰۲، گفت: ۲هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان تیر جایگزین می‌شود.

۲۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان تیر جایگزین می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، "مهران سالاریه" با اشاره به طرح کلید به کلید جایگزینی تاکسی‌های فرسوده افزود: بر اساس این طرح قرار است 10 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور با تسهیلات 100، 120، 150 و 200 میلیون تومانی جایگزین شوند.

    سالاریه گفت: چهار هزار و 500 متقاضی تا 28 اسفند سال گذشته نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند که از این تعداد تا کنون 2 هزار نفر تاکسی جایگزین گرفتند.

    رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان اینکه در این طرح جایگزینی تلاش شده تا مالکان تاکسی‌ها در کمترین زمان ممکن خودرو جایگزین را دریافت کنند، ادامه‌داد: بدین ترتیب متقاضیان پس از پذیرش خودرو فرسوده خود در مراکز اسقاط به شرکت ایران خودرو برای دریافت تاکسی جدید معرفی می شوند و خودرو خود را دریافت می‌کنند.

    وی خاطرنشان کرد: در مرحله فعلی این طرح، خودرو جایگزین سورن پلاس خواهد بود.

    رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تاکید کرد: در مرحله نخست طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده سال 1402، آن دسته از مالکان تاکسی‌های فرسوده که سال گذشته در طرح جایگزینی ثبت نام کرده و تا 28 اسفند 1401 نسبت به پرداخت وجه اقدام کرده‌اند، هرچه سریعتر برای قرارگیری در فرایند تحویل خودرو با هماهنگی تاکسیرانی مربوطه به مراکز اسقاط سراسر کشور مراجعه کنند.

    وی اظهارداشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان تیر 2هزار و 500 دستگاه تاکسی جدید جایگزین تاکسی‌های فرسوده خواهد شد.

    سالاریه در خصوص سایر مالکان تاکسی‌های فرسوده نیز گفت: به‌زودی شرایط و نحوه تکمیل ثبت‌ نام سایر متقاضیان این طرح اعلام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو