فونیکسریمکسبهتام

افتتاح سامانه اختصاصی برای تاکسی‌های رسمی

عصر خودرو- شرکت تاکسی بیسیم تهران، اولین سامانه اختصاصی برای ناوگان تاکسی‌های رسمی را افتتاح کرد.

افتتاح سامانه اختصاصی برای تاکسی‌های رسمی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، «محمدتقی مهدیخانی» رییس هیات مدیره شرکت تاکسی بیسیتم تهران صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری رونمایی از سامانه تاکسی آنلاین اختصاصی تاکسی، اظهار کرد:‌ در گذشته شرکتی برای ارائه خدمت در این حوزه وجود داشت که به دلایلی از ادامه فعالیت بازماند.

    وی افزود:‌اپلیکیشن TBT به شکل اختصاصی برای ناوگان تاکسیرانی طراحی شده و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

    مهدیخانی تصریح کرد: یکی از اهداف این اپلیکیشن افزایش احساس امنیت با کمک تاکسیران‌های کشور است تا به عنوان حلقه اتصال عرضه و تقاضا در خصوص خدمات اصولی و بهینه حمل و نقل متعهد به تعهدات قانونی خود باشد.

    رییس هیات مدیره شرکت تاکسی بیسیتم تهران بیان کرد: هزینه این سفرها بر اساس زمان ترافیک و مسافت طی شده به گونه‌ای در این اپلیکیشن دیده شده که تاکسیران‌ها براساس ارائه خدمات واقعی حمل‌ونقل درآمد منطقی داشته و پرداخت هزینه واقعی سفر، باعث رضایتمندی مسافر و راننده می‌شود.

    امیری، رییس تاکسی بیسیم شیراز در این خصوص مجوزهای فعالیت این سامانه گفت:‌ مجوزهای مربوط به این سامانه را از اتاق اصناف، سازمان حمل‌ونقل مسافر درون شهری و اتحادیه کسب‌وکارهای فضای مجازی دریافت کرده‌ایم. این سامانه در تهران و شیراز آغاز به کار می‌کند. جذب تاکسی‌ها اولین قدمی است که در این حوزه برداشته‌ایم.

    وی افزود: در مرحله نخست جذب ما تمام خودروها را جذب می‌کنیم. قدم بعدی ما برنامه‌ریزی برای تعویض خودرو همراه با تسهیلات است تا ماشین‌هایی که دچار فرسودگی شده‌اند را تعویض کنیم. ضمن اینکه با دریافت کمترین درصد سعی داریم که مشکلات رانندگان را کاهش دهیم.

    امیری تصریح کرد: مزیت رقابتی ما این است که به عنوان آبونمان موردنظر در ابتدا کمتر از10 درصد و در نهایت و در بیشترین حالت 10 درصد دریافت خواهیم کرد. برتری ما این است که فقط تاکسی داریم و می‌توانیم به راحتی اعتماد مشتری را جذب کنیم. تاکسی‌های ما دارای صلاحیت از نظر تاکسیرانی هستند و مردم نیز به این امنیت نیاز دارند.

    وی تاکید کرد: در پلتفرم‌های دیگر گزینه عجله دارم برای افزایش کرایه مورد استفاده قرار می‌گیرد اما ما سعی داریم با کرایه واقعی پیش برویم و از گزینه‌ها استفاده نکنیم.

    سامان مهدیخانی مسوول فنی این سامانه درباره رقابت با دیگر اپلیکیشن‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل هوشمند گفت: ما قصد داریم امنیت و شفافیت را احیا کنیم، چرا که تاکسیران‌ها مسایل امنیتی و آموزشی بسیاری را دیده‌آند. مهم‌ترین گزینه ما امنیت و شفافیت است. کرایه در این اپلیکیشن واقعی است و مشکلات ترافیکی بر میزان کرایه تاثیر دارد و این مساله راننده تاکسی را برای قبول سفر ترغیب می‌کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو