فونیکسریمکسبهتام

نصب ۹ کیلومتر حفاظ ایمنی در بزرگراه شهید لشگری

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۱ از نصب ۹ کیلومتر حفاظ ایمنی (گاردریل ) در رفیوژ میانی بزرگراه شهید لشگری از بزرگراه آزادگان تا پل های در دست احداث کاروانسرا سنگی خبر داد.

نصب ۹ کیلومتر حفاظ ایمنی در بزرگراه شهید لشگری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، غلامحسین سلمانی گفت: نصب حفاظ ایمنی در رفیوژ میانی بزرگراه شهید لشگری تأثیرات مثبتی از جمله کاهش برخوردهای وسایل نقلیه با جداول میانی و فضای سبز، کاهش شدت تصادفات و عدم ورود به مسیر مخالف، افزایش ضریب ایمنی و حفاظت از مستحدثات (تیرهای برق، فضای سبز و رفیوژ میانی) را در پی خواهد داشت.

    وی در ادامه با بیان اینکه ، این اقدام باعث عدم تردد عابرین پیاده در طول بزرگراه نیز می شود، افزود: با توجه به شدت تصادفات در سال های گذشته به دلیل عبور وسایل نقلیه خاطی به مسیر مخالف و برخورد با چندین وسیله نقلیه دیگر، ضرورت نصب حفاظ ایمنی در محل مذکور بیش از گذشته احساس شد که این مهم در دستور کار ویژه ی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت تا امنیت شهروندان بیش از بیش تأمین شود.

    سلمانی تصریح کرد: در حال حاضر نصب گاردریل در مسیر غرب به شرق توسط دو اکیپ اجرایی از پل کاروانسرا سنگی تا تقاطع سه راه اندیشه (کرمان خودرو) و از ایران خودرو تا تقاطع شهید پوری در دست اجرا است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط