فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل:

احداث پل قدس ضرورت توسعه شهر و تسهیل ترافیک است

عصر خودرو- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل گفت: احداث پل قدس ضرورت توسعه شهر و تسهیل امور ترافیکی شهر است که قطعا نتایج ثمر‌بخش دیگری نیز به همراه خواهد داشت.

احداث پل قدس ضرورت توسعه شهر و تسهیل ترافیک است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، اسفندیار هوشیار اظهار کرد: با توجه به سابقه طولانی احداث این پل و بررسی‌های تخصصی و طراحی پل ایستگاه سرعین که از نیازهای ضروری عمران و توسعه شهری است به نظر می‌رسد عملیاتی شدن این پل به گشایش و تسهیل امر ترافیک نیز کمک خواهد کرد.

    وی یادآور شد: اجرای این پروژه در یک موقعیت مناسب‌تر و به‌رغم گستردگی کار با جذب پیمانکاران قابل اعتماد و مطمئن و ایجاد فضای جدید در روند اجرایی آن زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا همه امیدوار به احداث این پروژه عمرانی باشند که سیما و منظر شهری را می‌تواند متفاوت از گذشته کند.

    عضو شورای شهر اردبیل با قدردانی از تلاش شهردار اردبیل در ایجاد روش مناسب و نحوه عقد قرارداد و سرعت بخشیدن به اجرای آن گفت:‌ امیدواریم این حرکت‌ها پایان انتظار اهالی شهر اردبیل بعد از سال‌ها در احداث این پل باشد تا با راه‌اندازی آن بتوان هم به بهبود ترافیک و هم کاهش بار ترددی مردم کمک کرد.

    هوشیار افزود: شهردار اردبیل متناسب با دیدگا‌ه‌های تخصصی و فنی خود و بررسی‌های منطقی با حضور کارشناسان و متخصصان امر قطعا در یک طراحی و نقشه زیبا بستر اجرای پل قدس را فراهم می‌آورد و بیش از گذشته تلاشی جدی خواهد کرد تا روند احداث پل مورد توجه و تقویت قرار گیرد.

    وی تصریح کرد: آنچه که در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه و مدنظر قرار گرفته هم پیگیری‌های اعضای شورای شهر و هم ورود مجموعه شهرداری به اجرای سریع و کیفی پروژه است که می‌تواند در هسته مرکزی شهر امیدواری زیادی را برای حرکت‌ها و اقداماتی اساسی به وجود آورد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط