فونیکسریمکسبهتام

پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی بناب در زنجان به بهره برداری رسید

عصر خودرو- پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی بناب به منظور رفع نقاط پرحادثه راه های شریانی کشور و بهسازی محور زنجان - بناب - منجیل به بهره برداری رسید.

پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی بناب در زنجان به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان شامگاه پنجشنبه در مراسم بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح سه راهی بناب گفت: اجرای این پروژه به طول 3.50 کیلومتر از سال 88 شروع شده بود که پس از هفت سال با صرف 110 میلیارد ریال اعتبار به پایان رسید.
    کلیم الله وثوق افزود: علاوه بر این پروژه، تقاطع غیرهمسطح سه راهی نورین به منظور رفع نقاط پرحادثه راه های شریانی کشور و احداث باند دوم سلطانیه – ابهر – تاکستان با 110 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.
    وی طول این پروژه را 3.50 کیلومتر عنوان کرد و افزود: احداث تقاطع غیرهمسطح سه راهی نورین از سال 86 شروع شده بود که با توجه به مشکلاتی که در تامین اعتبار آن به وجود آمد با تاخیر به پایان رسید.
    مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تقاطع غیر همسطح سه راهی سجاس نیز به منظور رفع نقاط پرحادثه راه های شریانی کشور و احداث باند دوم سلطانیه – قیدار – کبودرآهنگ احداث شده است.
    وثوق اعتبار این پروژه را 110 میلیارد ریال بیان کرد و یادآورشد: عملیات احداث این پروژه نیز از سال 88 به طول 4.70 کیلومتر شروع شده بود.
    وی افزود: پروژه تعریض مسیر پلیس راه زنجان – سه راهی طارم نیز به منظور رفع نقاط پرحادثه راه های شریانی کشور و بهسازی مسیر زنجان – بناب – منجیل با 150 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.
    مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طول این پروژه 7.650 کیلومتر است که عملیات اجرایی آن از سال 88 شروع شده بود.
    وثوق به بهره برداری از پروژه پل درام – چورزق با دهانه 20 متری به همراه مسیر این بخش اشاره کرد و افزود: این پروژه از سال 87 با 90 میلیارد ریال به طول دو کیلومتر شروع شده بود.
    وی از بهره برداری بخشی از پروژه بهسازی چهار بانده قطعه دوم مسیر زنجان – بیجار خبرداد و خاطرنشان کرد: این پروژه نیز به منظور بهسازی مسیر زنجان – بیجار – دندی – تخت سلیمان احداث شده است.
    مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان اعتبار این بخش از پروژه را 150 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: طول آن شش کیلومتر است.
     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو