فونیکسریمکسبهتام

شناسایی ۹ نقطه حادثه خیز در محدوده غرب تهران

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۱ ، از شناسایی و احصاء ۹ نقطه حادثه خیز با توجه به نسبت آمار تصادفات ترافیکی موجود در محدوده غرب تهران خبر داد.

شناسایی ۹ نقطه حادثه خیز در محدوده غرب تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، غلامحسین سلمانی گفت: با توجه به تصادفات منجر به فوت، بر اساس آمار 4 سال اخیر، حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 نسبت به شناسایی و احصاء نقاط حادثه خیز در سطح منطقه اقدام کرده است.

    وی اظهار داشت: در راستای شناسایی و احصاء نقاط حادثه خیز در سطح منطقه، جلسه ای با اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک حوزه ی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، راهنمایی و رانندگی منطقه 21 و مشاور منتخب جهت مطالعه، امکان سنجی و ایمن سازی نقاط مذکور برگزار شده است.

    سلمانی همچنین ضمن اشاره به آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید لشگری و آزادگان، افزود: 5 نقطه حادثه خیز در سال های گذشته با اجرای تقاطع های غیر هم سطح (فتح - گلها، ایران خودرو - شهید لشگری، ایران خودرو - فتح، لشگری - شهید پوری و بزرگراه آزادگان - تقاطع فتح)، اصلاح هندسی، نصب تجهیزات ایمنی و علائم افقی به منظور ارتقای امنیت شهروندان و سهولت در تردد، ایمن سازی و استاندارد سازی شده است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 خاطر نشان کرد: همزمان با به تصویب رسیدن طرح های مشاور در کمیته ایمنی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر اساس اولویت بندی نقاط حادثه خیز در سطح منطقه، در گام نخست ایمن سازی 3 نقطه در دستور کار این معاونت قرار گرفته است .

    به گفته وی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز از طریق ساماندهی، بهسازی، تبادل مسیرهای کندرو به تندرو و بالعکس ، احداث پهلوگاه های اضطراری ، اجرای طرح هندسی در محل های دسترسی معابر فرعی و تقاطع های همسطح، بهبود هدایت مسیر با نصب تابلوهای راهنمای مسیر و نصب حفاظ های ایمنی مانند گاردریل ، نرده ، کاشین تانک و ضربه گیرها انجام می شود.

    سلمانی در پایان تصریح کرد: نقاط حادثه خیز شناسایی شده در سطح منطقه 21 شامل تقاطع بزرگراه شهید لشگری و بلوار کرمان خودرو (سه راه اندیشه)، دور برگردان همسطح بزرگراه شهید لشگری در محدوده بلوار چوگان، کندرو آزادگان جنوب به شمال حد فاصل بزرگراه شهید لشگری تا آزادراه (محدوده شهید لشگری)، تقاطع بلوار یاس و خیابان رجایی، بزرگراه فتح محدوده زیرگذر دپو، بزرگراه فتح تقاطع خیابان 52 و دوربرگردان همسطح در این محل، بزرگراه فتح - پل کفش ملی، کندرو شمال به جنوب بزرگراه آزادگان ورودی خیابان دهم و مسیر تندرو به کندروی این نقطه، تقاطع بزرگراه فتح و خیابان خلیج در هر دو سمت شمال و جنوب هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو