فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۴۷۱»

کاهش آلودگی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از فردا

عصر خودرو- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش آلودگی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از فردا خبر داد و گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی در روز شنبه بارش خفیف باران و برف در شرق خزر و شمال شرق رخ خواهد داد.

کاهش آلودگی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از فردا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزار شپایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، احد وظیفه درباره وضعیت هوای کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی در روز جمعه با نفوذ جریانات سرد شمالی دمای هوا در استان‌های حاشیه دریای خزر و شمال غرب کاهش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد علاوه بر این بارش پراکنده باران و در مناطق سردسیر بارش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

    وی در ادامه با بیان این مطلب که از اواخر این روز بارش در شمال غرب کشور خاتمه می‌یابد، افزود: در روز شنبه بارش خفیف باران و برف در شرق خزر و شمال شرق انتظار می‌رود که از بعد از ظهر شنبه از میزان ابرناکی دراین مناطق نیزکاسته می‌شود.

    مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این مطلب که به سبب سکون هوا درروز جمعه کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت بهبود قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت، تصریح کرد: این درحالی است که در روز شنبه در برخی ساعات به سبب وزش باد کاهش آلودگی در این شهرها پیش بینی می شود.

    به گفته وی خلیج فارس در روزشنبه در نواحی مرکزی مواج است و این شرایط به تدریج به سایر نواحی خلیج فارس نیز گسترش می یابد در روز یکشنبه نیز دراین مناطق مواج پیش بینی می شود.

    وظیفه در خاتمه به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: آسمان پایتخت امروزکمی ابری و درارتفاعات نیمه ابری پیش بینی شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو