فونیکسریمکسبهتام

فروش اوپل موکا از سوی توان خودروی جی آغاز شد+ جدول قیمت و مشخصات

عصر خودرو- شرکت توان خودرو جی، عرضه کننده محصولات اوپل آلمان در ایران، فروش اوپل موکا را آغاز کرد.

فروش اوپل موکا از سوی توان خودروی جی آغاز شد+ جدول قیمت و مشخصات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرکت توان خودرو جی در ادامه عرضه محصولات اوپل در ایران و پس از عرضه خودرو های کورسا و آسترا، با عرضه خودروی شاسی بلند MOKKA، حضور محصولات این برند در ایران را گسترده تر کرد.
    توان خودرو در حال حاضر قیمت موکا را 157 میلیون و 630 هزار تومان به صورت فروش چندمرحله‌ای اعلام کرده است. مبلغ پیش‌پرداخت این خودرو 75 میلیون تومان در مرحله اول خواهد بود. ودیعه دوم مبلغ 38 میلیون تومان به صورت چک دو ماهه و الباقی پس از کسر سود مشارکت 19 درصد بعد از 90 روز کاری دریافت می‌شود.
    برای این خودرو نیز از یک پیشرانه 1400 سی‌سی توربوشارژشده 140 اسب‌بخاری استفاده شده است. اوپل فوق با این پیشرانه کم‌حجم ولی پرقدرت،‌ علاوه بر کشش بالا مصرف فوق‌العاده پایینی را ثبت کرده است. موکا با رکورد مصرف تنها 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر کنایه‌ای به خودروهای اقتصادی بازار زده است. یک جعبه‌دنده اتوماتیک که در اوج هماهنگی با پیشرانه عمل می‌‌کند، شتاب مناسبی را برای موکا به ارمغان می‌آورد.
    رقبایی که در بازار ایران برای موکا دندان تیز کرده‌اند را می‌توان کیا اسپورتیج و هیوندای توسان معرفی کرد. البته پیش‌بینی می‌شود که این اروپایی به لطف اعتبار برند اوپل از استقبال مناسبی برخوردار شود. شاید موکا از نظر ابعاد اتاق از دو رقیب خود کوچک تر باشد اما طراحی جدید آن از یک سو و کیفیت و دوام یک خودروی آلمانی از سوی دیگر باعث می شود بتوان پیش بینی کرد فروش خوبی در انتظار موکا باشد ضمن آنکه این خودرو از نظر آپشن ها هم می توان پا به پای رقبای خود پیش برود و البته ویژگی خاص بودن در خیابان ها را نیز در اختیار مالک خود بگذارد.
    کلیه محصولات عرضه شده توسط شرکت توان خودرو با گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر به فروش می‌رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات اوپل در ایران می توانید به وبسایت www.tavankhodro.ir مراجعه کنید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط