فونیکسریمکسبهتام

ون Opel Zafira خودرویی بزرگ و جوان پسند +تصاویر

عصرخودرو- شرکت اوپل به تازگی نسل جدیدی از خودروهای ون استیشن خود را با ظاهری زیبا و اسپرت تولید کرده است.

ون Opel Zafira خودرویی بزرگ و جوان پسند +تصاویر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صنایع خودروسازی اوپل یک ون جدید با نام Opel Zafira را معرفی کرده است. این شرکت با سابقه‌ای 90 ساله در صنعت خودروسازی آلمان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های این حوزه در کشور آلمان و در اروپا محسوب می‌شود. این خودرو با ظاهری جذاب و هیجان انگیز، خودرویی ایده‌ال برای نسل جوان است.

مهندسان اوپل برای طراحی این ون از خودرو آمریکایی GMC Vandura اقتباس گرفته‌اند. رنگ آمیزی زیبا و انتخاب محل برای رنگ قسمت‌های مختلف بدنه زیبایی این خودرو را دو چندان کرده است. لاستیک‌های 20 اینچی در خودرو Opel Zafira باعث افزایش استحکام و تعادل خودرو شده است و کنترل ون را در سرعت‌های بالا بسیار امکان‌پذیرتر ساخته است.

با گذر از بدنه بیرونی و ظاهر سطحی خودرو به داخل کابین می‌رسیم. این قسمت نیز با دقت در تمامی جزییات طراحی شده است و امکانات بسیار مناسب را در اختیار راننده قرار می‌دهد. راننده و سایر سرنشینان Opel Zafira در طول سفر خود با این خودرو احساس خستگی نخواهند کرد زیرا وسایل سرگرمی و سیستم صوتی 800 واتی ساعاتی لذت بخش را برای آن‌ها فراهم می‌‎کند. روکش صندلی‌های این خودرو از چرب طبیعی با کیفیت بسیار آلی تهیه شده است.

موتور 2.0 لیتری دیزل خودرو Opel Zafira دارای قدرت 175 اسب‌بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر است. این موتور قدرت خود را از طریق جعبه دنده 6 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌کند. با وجود معرفی رسمی این خودرو هنوز عرضه عمومی آن شروع نشده است، ولی مدیران شرکت اوپل وعده داده‌ند این خودرو به زودی در خیابان‌های آلمان حضور یابد.

شاید آنچه در بدنه این خودرو بیش از هرچیزی توجه مشتری را به خود جلب کند نوار فسفری رنگی است که از روی سقف و در امتداد بال تعبیه شده روی سقف این ون در طول بدنه‌های کناری کشیده شده است و به نوعی مرز بین دو قسمت مشکی و سفید بدنه Opel Zafira است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو