فونیکسریمکسبهتام

اوپل درصدد عرضه ۸ خودروی برقی

عصر خودرو- شرکت اوپل به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد هشت مدل الکتریکی از خودروهای خود را تا سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه کند.

اوپل درصدد عرضه ۸ خودروی برقی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

    افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند. بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

    خودروهای برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی در سال‌های اخیر از استقبال و محبوبیت بی‌نظیری از سوی مشتریان و علاقمندان به خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست برخوردار شده‌اند.

    بر اساس گزارش وب سایت InsideEVs، شرکت خودروسازی اوپل اعلام کرده است که می‌خواهد هشت مدل الکتریکی از خودروهای این برند را تا سال 2021 میلادی روانه بازارهای جهانی کند تا بدین ترتیب بتواند با سایر رقبای خود به رقابت بپردازد و سهم خود را در بازارهای جهانی حفظ کند.

    این خودروساز آلمانی به تازگی اعلام و تاکید کرده است که می‌خواهد یکی از پیشگامان عرصه خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست باشد بدین منظور نیز تصمیم گرفته تا نسخه های برقی از خودروهای محبوب و کنونی خود را روانه بازارهای جهانی کند تا علاقمندان در صورت تمایل بتوانند آنها را تهیه، خریداری و استفاده کنند. 

    دولت‌های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، حفظ محیط زیست و کاهش دمای کره زمین، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه 2030 و نهایتاً تا دهه 2040 میلادی (حدوداً دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

    کشورهای اروپایی در سال‌های اخیر تلاش‌های مداوم و بی‌وقفه‌ای در راستای حمایت از خودروسازان در توسعه و عرضه خودروهای پاک و تشویق مشتریان به خریداری آنها کرده اند که از جمله مهم‌ترین انها می‌توان به آلمان، سوئد، نروژ، دانمارک، فنلاند و انگلستان اشاره کرد.   

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو