فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه،‌ اتوسرویس‌، توقف‌گاه‌:

۹۰ درصد از تعمیرگاه‌ها و اتوسرویس‌های تهران در آستانه ضرر دهی هستند

عصر خودرو- رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه،‌ اتوسرویس‌، توقف‌گاه‌ و پارکینگ‌ گفت: حدود ۹۰ درصد از تعمیرگاه و اتوسرویس‌های تهران در آستانه ضرر دهی هستند و برخی از شعبات اصلی آنها هم در شرف تعطیلی هستند.

۹۰ درصد از تعمیرگاه‌ها و اتوسرویس‌های تهران در آستانه ضرر دهی هستند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، علیرضا راسی اظهار کرد: متاسفانه دستمزدها و نرخ خدمات تعمیرگاه‌ها و اتوسرویس‌ها متناسب با تورم افزایش نیافته است و این در حالی است که هر ساله شاهد افزایش دستمزد کارگران‌، انواع مالیات‌ها‌، اجاره مغازه‌ و یا دیگر هزینه‌های جاری هستیم.

    وی با بیان اینکه دو نوع تعمیرگاه و اتوسرویس‌ داریم گفت: بعضی از آنها زیرمجموعه اتحادیه نیستند و نرخ دستمزد مصوب اتحادیه برای آنها صدق نمی‌کند. راسی ادامه داد: واحدهایی که زیر مجموعه خودروسازان مطرح هستند،‌ از اتحادیه ما نیز مجوز دارند ولی باید ضوابط خاص دیگری را نیز رعایت کنند.

    رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه و اتوسرویس در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه متاسفانه دستمزد واحدهای ما تناسبی با زحمتی که می‌کشند ندارد عنوان کرد: علی رغم این همه مشکلات واحدها با توجه به اینکه سال‌هاست در این عرصه فعال هستند و تخصص این کار را دارند به فعالیت خود ادامه می‌دهند ولی برخی از واحدها نیز در حال تعطیلی هستند.

    راسی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: حدود 600 واحد مجاز تعمیرگاه و اتوسرویس داریم و 150 پارکینگ و حدود 100 کارواش دارای مجوز در تهران فعالیت می‌کنند و تقریبا 300 واحد دیگر نیز در رسته‌های مختلف این اتحادیه در حال اخذ مجوز هستند

    وی همچنین تاکید کرد: بازرسانی از اماکن، اصناف‌ و اتحادیه بر روند فعالیت آنها نظارت می‌کنند.

    وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به بحث کمپین نخریدن خودرو که چندی پیش شاهد آن بودیم افزود: این موضوع نشان دهنده عدم مدیریت صحیح مدیران این حوزه بود و مسئولان باید این نگرانی را داشته باشند که اگر خودرویی از کشورهای مختلف یا به عنوان مثال از کشور چین وارد شود‌، باید تعمیرگاه چینی نیز به دنبال آن به کشور وارد شود.

    راسی همچنین تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما ساماندهی واحدهای بدون پروانه است که این موضوع نیز در دست بررسی است.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو