فونیکسریمکسبهتام

ورود سامانه بارشی به کشور از آخرین روز هفته

عصر خودرو- مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای پایانی هفته در استان‌های اردبیل و گیلان، وزش بادهای نسبتا شدید جنوبی تدوام خواهد داشت و در غالب نقاط کشور بخصوص در سواحل دریای خزر دمای هوا بطور نسبی افزایش می یابد.

ورود سامانه بارشی به کشور از آخرین روز هفته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، احد وظیفه با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی فردا (17 دی ماه) در مناطق غربی استانهای آذربایجان غربی، کردستان و مناطق شمالی آذربایجان شرقی بارش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

    وی در ادامه گفت: از اواخر وقت چهارشنبه و صبح روز پنجشنبه (16 و 17 دی ماه) سواحل شرقی دریای خزر و استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی با افزایش ابر، بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

    مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: از بعدازظهر جمعه (18 دی ماه) سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و سبب ابرناکی و بارش در این مناطق خواهد شد و بتدریج گستره این سامانه جنوب غرب ، دامنه‌های البرز مرکزی و جنوب غرب کشور را در بر خواهد گرفت. در دو روز آینده مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

    وظیفه در پایان درباره هوای استان تهران گفت: هوای تهران پنجشنبه (17 دی ماه) کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز 13 و6 درجه سانتیگراد خواهد بود. جمعه (18 دی ماه) هوای این استان ابری در بعدازظهر همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای روز آدینه 13 و کمترین آن 7 درجه خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو