فونیکسریمکسبهتام

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در گرو کمک بانک ها

عصر خودرو- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با کمک گرفتن از سایر بانک‌ها می‌توانیم ناوگان حمل نقل عمومی را نوسازی و بازسازی کنیم.

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در گرو کمک بانک ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان ، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روزهای آلوده تهران اظهار داشت: در خصوص آلودگی هوا حملات زیادی به شورا و شهرداری شد که بی انصافی بود.

    وی افزود: در کاهش آلودگی هوا چند وظیفه‌ داریم که از جمله می توان به بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل و تکمیل خطوط مترو اشاره کرد که در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای این امر صورت گرفته است.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: به علت  فقدان اعتبار در دولت و شهرداری هم اکنون بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو به کندی پیش می‌رود، اما اخیرا بانک شهر به شهرداری در ارتباط به مترو تسهیلات خوبی ارائه داده است.

    دوستی با بیان اینکه بانک شهر علاوه بر تهران به کلان شهرهای دیگر هم برای نوسازی و بازسازی به ناوگان حمل و نقل عمومی نیز کمک کرده است، تصریح کرد: بهتر است که ما این را به عنوان یک مصوبه در دولت رد کنیم تا بتوانیم با الگو گرفتن از بانک شهر سایر بانک‌های دیگر هم برای خرید اتوبوس و تاکسی استفاده کنیم.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم با خرید اتوبوس و تاکسی یک گام اساسی برای کلان شهرها برداریم و بتوانیم عیدی خوبی به شهروندان برای عید نوروز ارائه کنیم.

    وی بیان کرد: اگر نتوانیم از بانک‌ها برای خرید اتوبوس و تاکسی کمک بگیریم مشکل حمل و نقل در همه کلان‌شهرها را خواهیم داشت به همین دلیل باید بانک‌ها را موظف کنیم که این کار بزرگ را انجام دهند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط