فونیکسریمکسبهتام

مسئله آلودگی هوا با آموزش شهروندان قابل حل است

عصر خودرو- رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نخستین اجلاس سالانه مربیان آموزشی این سازمان در فرهنگسرای ارسباران بر لزوم توجه ویژه به آموزش در سال ۹۵ تاکید کرد و گفت: مسئله آلودگی هوای تهران با آموزش درست شهروندان قابل حل است.

مسئله آلودگی هوا با آموزش شهروندان قابل حل است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمود صلاحی در نخستین اجلاس سالانه مربیان آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور 500 نفر از مربیان آموزشی برگزار شد با اشاره به اینکه هیچکس از آموزش بی‌نیاز نیست، گفت: هر کس فکر کند نیاز به آموزش ندارد، نقطه سقوط و پایانش فرا رسیده است. انسان از بدو تولد به آموزش نیاز دارد و مادر، اولین مربی است که خوابیدن، خوردن و حرف زدن را به فرزند می‌آموزد.

    وی افزود: به ازای هر چهار ساعت درس دادن، باید دو ساعت مطالعه کرد؛ حتی اگر کسی 20 سال جزوه آموزشی خودش را تدریس می‌کند هم نیاز دارد مطالعه داشته باشد. چرا که مهم‌ترین نیاز ما آموزش است.

    کاستی‌های حوزه مدیریت از کمبود آموزش است

    رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به آلودگی هوای تهران گفت: مسئله آلودگی با آموزش قابل حل است. باید به شهروندان درباره مضرات و مشکلات آلودگی هوا آموزش‌های لازم داده شود تا با کمک آن‌ها مشکلات را حل کنیم.

    صلاحی با تاکید بر اینکه همه مدیران سازمان نیاز به آموزش دارند، اضافه کرد: مسئله آموزش، تشریفاتی یا تبلیغاتی نیست؛ بلکه برای ما مسئله‌ای استراتژیک است. حتی باید شرایطی فراهم شود، مربیان خودشان هم تحت آموزش قرار گیرند. در مرحله بعد، تمامی مراجعه کنندگان به مراکز سازمان فرهنگی هنری باید آموزش ببینند. چرا که تمام کاستی‌های حوزه مدیریت، از کمبود آموزش است.

    محمود صلاحی با اشاره به اینکه سال 95، سال توجه جدی به مقوله آموزش است، گفت: از دکتر کردی تشکر می‌کنم که بحث آموزش جذاب را در سازمان کلید زده است؛ مدل آموزشی سال آینده سازمان فرهنگی هنری برای کودکان پیش از دبستان، قبل از اجرا مورد توجه مسئولان کشور مالزی و شهرهای اصفهان، سمنان و کرمانشاه قرار گرفته است.

    سال آینده، سال نهضت آموزش شهروندی است

    پیش از سخنرانی رئیس سازمان فرهنگی هنری، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور سرپرست معاونت فرهنگی نیز در سخنانی با اشاره به شیوه تدریس و آموزش در سیستم مدیریت اسوه گفت: آموزش نباید بر اساس سود و زیان بلکه باید بر پایه حب باشد.

    وی افزود: شهروند مطلوب در جامعه باید مسئول و پاسخگو باشد. در آموزش به شهروندان باید هم آگاهی و هم شناخت واقعی به فرد بدهیم.

    سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری گفت: سال آینده، سال نهضت آموزش عمومی شهروندان در راستای ارتقای سطح پایدار است و بر همین اساس آموزش در حوزه‌های رزق حلال، انصاف و... را در دستور کار قرار داده‌ایم.

    مربیان برتر سال انتخاب شدند

    بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ادامه، هشت مربی برگزیده سازمان فرهنگی هنری، مربی بر‌تر و مدیران برگزیده فرهنگسرا‌ها در حوزه آموزش معرفی شدند. پیش از این بخش، عبدالرضا کردی رئیس مرکز آموزش تقدیرنامه‌های مرکز جهانی آموزش کشور مالزی و چند موسسه داخلی از سازمان فرهنگی هنری را به محمود صلاحی رئیس سازمان تقدیم کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو