فونیکسریمکسبهتام

گرمای خرید و فروش آنتیک ها

تختِ گاز قیمت ها در بازار مکاره خودروهای قدیمی

عصر خودرو- این روزها پدر بزرگ ها خودروهای قدیمی را از پارکینگ در آورده و دستی به سر و روی آن کشیده و با قیمت های چشمگیری به فروش گذاشته اند.

تختِ گاز قیمت ها در بازار مکاره خودروهای قدیمی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازار خودرو اگرچه این روزها راکد شده و خریداران منتظر کاهش قیمت آن هستند اما در گوشه کنار شهر هستند خودروهای میلیاردی که بی توجه به وضع بازار داد و ستد می‌شوند چرا که مشتریان خاص به دنبال خودروهای خاص هستند تا سوار بر غول‌های تازه به بازار وارد شده درشهر جولان بدهند.

    اما درکنار این خودروهای تازه نفس بازار خودروهای قدیمی نیز به نوعی گرم است و مشتریان خاص خود را دارد هنوز هم هستند افرادی که حاضرند برای خودرو های نوستالژیک حتی تا چند برابر قیمت واقعی آن هزینه کنند.

    اگرچه با توجه به خاص بودن این خودروهای قدیمی افراد خاص در این عرصه فعالیت می‌کنند اما با گشتی در سایت‌های اینترنتی می‌توان یک خودرو خاطره انگیز را با قیمتی چشمگیر پیدا کرد.

    گزارش میدانی خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان حاکی از آن است که یک دستگاه بنز کلاسیک آنتیک E280 به قیمت 42 میلیون تومان و یک دستگاه کاپریس کلاسیک 1978 به قیمت 18 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    همچنین یک دستگاه مرسدس بنز 230 به قیمت 28 میلیون تومان و یک دستگاه شورولت کامارو 1975 به قیمت 22 میلیون تومان و یک دستگاه شورولت کاپریس کلاسیک به قیمت 27 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    البته در این بین برخی خودروها مانند مرسدس بنز c180 الگانس کلکسیونی به قیمت 85 میلیون تومان و یک دستگاه بنز e200 مدل 1984 به قیمت 53 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    البته دربازار کلکسیونی‌ها پیکان نیز جایگاه خود را حفظ کرده و یک دستگاه پیکان مدل55 به قیمت 12 میلیون و یک دستگاه پیکان جوانان مدل 57 نیز به قیمت 12 میلیون تومان و یک دستگاه پیکان مدل 52 به قیمت 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    اگرچه قیمت خودروهای قدیمی تابع عرضه و تقاضا است و مشتریان خاص خود را دارد اما این طور به نظر می‌رسد این روزها بازار حال و هوای عجیبی دارد و برخی کالاهای قدیمی مثل خودرو درحال جا باز کردن در بین خودروهای میلیاردی هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط