فونیکسریمکسبهتام

جلسه در حال برگزاری است

شدت آلاینده ها کمیته اضطرار آلودگی هوا را مجبور به برگزاری جلسه کرد

عصر خودرو- مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: با توجه به افزایش میزان آلاینده های جوی و قرار گرفتن شاخص کیفی هوای پایتخت در شرایط ناسالم، جلسه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا عصر امروز(سه شنبه) با حضور تمامی اعضا در استانداری تهران تشکیل می شود.

شدت آلاینده ها کمیته اضطرار آلودگی هوا را مجبور به برگزاری جلسه کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، هادی رحمتی  افزود: در این نشست ضمن ارائه و بررسی گزارش های دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اداره کل حفاظت از محیط زیست و هواشناسی استان تهران ، تصمیمات مناسب و پیشگیرانه دراین زمینه اتخاذ خواهد شد.
    وی با بیان انیکه علت اصلی تشکیل جلسه کمیته اضطرار، افزایش میزان غلظت آلاینده های هوای پایتخت است، اظهار کرد: تصمیمات جلسه امروز کمیته، از طریق دبیر آن اطلاع رسانی خواهد شد.
    معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران نیز دراین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به افزایش میزان آلودگی هوای تهران ، جلسه کمیته اضطرار امروز تشکیل خواهد شد.
    محمد رستگاری افزود: براساس اعلام سازمان هواشناسی و با ورود یک سامانه جدید بارشی به کشور، از بعدازظهر فردا(چهارشنبه) انتظار بارش باران و کاهش میزان غلظت آلاینده های جوی در تهران را داریم.
    به گفته وی، در جلسه عصر امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا، گزارش کارشناسی دستگاههای مربوطه دریافت و در خصوص شرایط موجود تصمیم گیری خواهد شد.
    میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون نسبت به روز گذشته با 24عدد افزایش بر روی عدد 157 قرار گرفته و هوای تهران برای همه گروه ها در شرایط ناسالم قرار دارد.
    هوای تهران امروز(سه شنبه) برای هجدمین روز متوالی است که در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد.
    به علت تداوم آلودگی هوا روز شنبه هفتهه جاری جلسه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران برگزار شد که به موجب آن زنگ ورزش تمامی مدارس و مسابقات ورزشی فضای باز از جمله رقابت های لیگ برتر فوتبال نیز در پایتخت برای روز یکشنبه تعطیل اعلام شد.
    روز یکشنبه نیز به علت افزایش آلاینده های جوی دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران برگزار شد که به موجب آن تمامی مهد کودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی نواحی یک، دو و کهریزک اداره آموزش و پرورش شهرستان ری در روز دوشنبه تعطیل شدند.
    ممنوعیت فروش مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک و ممنوعیت فعالیت معادن شن و ماسه و واحدهای آلاینده صنعتی استان تهران تا پایان هفته از جمله دیگر مصوبات این کمیته بود.
    در طول 18 روز گذشته با توجه به پایداری شرایط جوی، شاخص کیفی هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو