فونیکسریمکسبهتام

انباشت آلاینده‌ها در ۶ استان در هفته جاری

عصر خودرو- مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به خروج سامانه بارشی از کشور، از برقراری جوی پایدار در غالب نقاط کشور تا روز سه‌شنبه خبر داد و افزود: از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب به کشور، در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور مجددا بارش آغاز خواهد شد.

انباشت آلاینده‌ها در ۶ استان در هفته جاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، احد وظیفه گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی روز شنبه در مناطقی از جنوب، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق کوهستانی این مناطق بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

    وی اظهار کرد: انتظار می‌رود که این سامانه از اواخر وقت روز شنبه از مرزهای شرقی کشور خارج شده و تا روز سه‌شنبه جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم شود. از اواخر وقت روز سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب به کشور، در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور مجددا بارش آغاز خواهد شد.

    مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در روز شنبه بارش در کرمان، شمال و غرب هرمزگان شدت بیشتری خواهد داشت، گفت: اواسط هفته جاری با توجه به انباشت آلاینده‌ها و همچنین پایداری و سکون نسبی جو، هوای شهرهای صنعتی و پر جمعیت تهران، کرج، اراک، قم، اصفهان و تبریز غبار آلود پیش‌بینی می‌شود.

    وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز اظهار کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه 6 دی، صاف تا نیمه ابری، در پاره‌ای نقاط غبار محلی با حداکثر و حداقل دمای 9 و 1 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه 7 دی، صاف، در پاره‌ای نقاط غبار محلی با حداکثر و حداقل دمای 10 و 2 درجه سانتیگراد خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو