فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل تهران:

برخی نمایشگاه های خودرو که مزاحم مردم بودند را ۳ بار پلمب کردیم

عصر خودرو- رضا قدیمی مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل تهران از تغییر روش مقابله با نمایشگاه های خودرو که خودروهای فروشی شان را در خیابان و پیاده رو پارک می کنند خبر داد.

برخی نمایشگاه های خودرو که مزاحم مردم بودند را ۳ بار پلمب کردیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، اختلال در رفت و آمد و ایجاد ترافیکی یکی از مشکلاتی است که برخی مشاغل مانند نمایشگاه های خودرو باعث آن می شوند. به خصوص در مناطق مرکزی شهر تهران که دارای فضای اندکی برای پارک خودروست، توقف خودروها در پیاده رو و خیابان، توسط نمایشگاه داران باعث اختلال در ترافیک می شود.
    این موضوعی است که همواره مورد اعتراض شهروندان بوده و کامنتهایی که در سرویس مشکلات مردم گذاشته می شود حکایت از نارضایتی مردم از دست این مشاغل است.
    مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در این باره می گوید روش برخورد با این مشاغل عوض شده است.
    رضا قدیمی در این خصوص توضیح می دهد: بحثی در خیابان شهید بهشتی، استاد مطهری، سهروردی و خیابان شریعتی در ارتباط با خودروها داشتیم و مردم ناراضی بودند. اخیرا ملاحظه کنید در خیابان شهید بهشتی اصلاح هندسی در پیاده روها کردیم. یعنی دیگر امکان پارک خودرو در پیاده رو نیست و این باعث شده مشکلات بسیار کمتر شود.
    قدیمی با اشاره به اینکه برخی از نمایشگاه داران به اخطارهای متعدد، اهمیتی نمی دادند، می گوید: بعضا مجبور شدیم برخی از این واحدهای صنفی را تا سه بار پلمب کنیم و وقتی دیدیم باز هم گوش نمی کنند، با همکاری اتحادیه مربوطه دنبال این رفتیم که جوازها را ابطال کنیم، ولی باز هم فایده نداشت. لذا به فکر تغییر روش برخورد با این واحدها افتادیم. از همین رو در خیابان شهید بهشتی اصلاح فیزیکی در پیاده روها را اجرا کردیم و جواب هم داد و خوب بود و ترافیک روانتر و میزان شکایت و نارضایتی مردم کمتر شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو