فونیکسریمکسبهتام

جریمه ۳۰ هزار تومانی و فک پلاک در انتظار متخلفان است

اولتیماتوم پلیس راهور تهران به خودروهای دودزا

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب از برخورد ویژه پلیس راهور تهران با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی خبر داد و گفت: جریمه ۳۰ هزار تومانی و فک پلاک در انتظار رانندگان خودروهای دودزاست.

اولتیماتوم پلیس راهور تهران به خودروهای دودزا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب  با توجه به وضعیت پایداری و آلایندگی هوای شهر تهران اظهار داشت:‌ پلیس راهور برخورد با خودروهای دودزا و وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب با بیان این مطلب که برخورد با خودروهای دودزا جزو دغدغه‌های اصلی پلیس راهور بوده و خط قرمز پلیس محسوب می‌شود، تصریح کرد: با توجه به مضاعف شدن توان عملیاتی پلیس راهور فاتب بر اساس طرح ویژه سردار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، برخورد با خودروهای دودزا و خودروهای فاقد معاینه فنی به شدت انجام می‌شود.

    وی در خصوص نحوه برخورد پلیس راهور با خودروهای دودزا بیان داشت: در وهله اول راننده خودرو دودزا 30هزار تومان جریمه می‌شود؛ ضمن اعمال قانون وسیله نقلیه دودزا فک پلاک شده و با پلاک تعمیری به تعمیرگاه مجاز هدایت می‌شود.

    سرهنگ مرادی میزان جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی را 20هزار تومان عنوان کرد و گفت:‌ بررسی‌های آماری از میزان عملکرد پلیس راهور فاتب در برخوردها با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی نشان دهنده این مسئله است که این برخوردهای نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 70 درصد افزایش داشته است.

    وی به شهروندان توصیه کرد که برای کاهش آلایندگی هوا مشارکت جمعی داشته باشند و از تردد و سفرهای شهری غیرضروری با وسایل نقلیه شخصی پرهیز کرده و سیستم حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب با اشاره به این مطلب که  مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی با توجه به حضور پررنگشان در معابر ترافیکی بیش از سایر شهروندان در معرض آلودگی هوا هستند، خاطر نشان کرد: پلیس راهور تهران بزرگ همواره همراه مردم بوده و از هرگونه اقدام در جهت کاهش آلودگی هوا دریغ نخواهد کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو