فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر بهداشت:

تشکیل جلسه "کمیته اضطرار آلودگی هوا" به درخواست وزارت بهداشت بود

عصر خودرو- معاون بهداشت وزیر بهداشت تاکید کرد که جلسه امروز "کمیته اضطرار آلودگی هوا" به درخواست وزارت بهداشت تشکیل شده است.

تشکیل جلسه "کمیته اضطرار آلودگی هوا" به درخواست وزارت بهداشت بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، علی‌اکبر سیاری با بیان اینکه کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز به درخواست وزارت بهداشت تشکیل شد، گفت: چهار عامل آلاینده هوا وجود دارد که برای سلامت مضر است که این چهار عامل رصد و در ایستگاه‌های هواشناسی ثبت می‌شوند.

    وی ادامه داد: هر زمان حجم منوکسیدکربن، دی‌اکسید گوگرد، دی‌اکسید نیتروژن و ذرات معلق کوچک با قطر کمتر از 10 میکرون و 2.5 میکرون به 200 و بیشتر برسد، کمیته بحران تشکیل و شرایط اضطراری اعلام می‌شود و در آنجا تصمیم‌گیری می‌کنند که چه اقداماتی برای کنترل ترافیک، تعطیلی مدارس و... اتخاذ شود. جلسه اخیر نیز به درخواست وزارت بهداشت تشکیل شد.

    موج آنفلوآنزا در کشور رو به کاهش است

    معاون بهداشت وزارت بهداشت همچنین درباره آخرین وضعیت بیماری آنفلوآنزا در سطح کشور گفت: خوشبختانه موج آنفلوآنزا در کشور رو به کاهش است و پیک آن گذشته است. البته ممکن است پیک‌های بعدی در راه باشد، اما در حال حاضر در وضعیت ثابت قرار داریم و آرامش حاکم است. رخداد آنفلوآنزا در همه استان‌ها در سطح کشور را رصد می‌کنیم و مراقب اوضاع هستیم.

    سیاری اظهار کرد: به لحاظ نوع آنفلوآنزایی که مردم به آن ابتلا می‌شوند و به لحاظ فصلی که در آن قرار داریم، این رخداد طبیعی است و بیمارستان‌هایی که مبتلایان در آن بستری شدند و همچنین فوتی‌هایی که به علت عوارض آنفلوآنزا اتفاق افتاده، تحت نظر ما هستند و مراقبت می‌کنیم. در مجموع موج آنفلوآنزا در کشور رو به کاهش است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو