فونیکسریمکسبهتام

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

آماده باش تیم‌های امداد و نجات هلال احمر اصفهان با سرد شدن هوا

عصر خودرو-معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: بدنبال نزدیک شدن به فصل زمستان و با توجه به افزایش حوادث در این فصول تیم‌های امداد و نجات هلال احمر به حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

آماده باش تیم‌های امداد و نجات هلال احمر اصفهان با سرد شدن هوا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، داریوش کریمی اظهار داشت: در پی بارش برف و یخبندان در راه های استان، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در تمام پست‌های امدادی به حالت آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی خدمات امدادی را به افراد حادثه دیده ارائه دهند.

    وی بیان داشت: جمعیت هلال احمر استان اصفهان می‌تواند ضمن کمک به حادثه‌دیدگان در راستای اسکان به افراد در شرایط سخت کمک کند و همچنین برای فراهم کردن تغذیه آنها را یاری رساند.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: پتو و مواد غذایی شامل نان، خرما، کنسرو و غیره در اختیار افرادی که بر اثر بارش برف سنگین در جاده مانده‌اند، قرار گرفته و اسکان اضطراری می‌شوند.

    وی اعلام کرد: هلال احمر بسته‌های ویژه تغذیه‌ای افراد را در مواقع اضطراری تامین می‌کند ضمن اینکه در داخل این بسته‌ها توصیه‌های امدادی و پیام‌های آموزشی برای راهنمایی افراد گرفتار در برف و سرما نیز گنجانده شده است.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اعلام کرد: نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان مستقر در 43 پایگاه امداد و نجات بین شهری با همکاری سایر دستگاه های خدماتی آماده خدمات‌رسانی به مسافران در سطح جاده‌های استان هستند.

    وی گفت: 22 پایگاه از پایگاه های هلال احمر استان قابلیت پذیرش و اسکان مسافران و در راه مانده‌ها را دارند.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با توصیه و هشدار به مردم اصفهان اظهار داشت: لازم است مردم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت نیاز، قبل از سفر از وضعیت فنی خودرو و داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کرده، و لباس گرم و تغذیه همراه داشته باشند و در صورت مواجه با حوادث با تلفن امدادی 112 تماس بگیرند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط