فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه خبر داد

فعالیت ۲۷۹ اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران درون‌شهری در ارومیه

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از فعالیت ۲۷۹ اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران درون‌شهری در ارومیه خبر داد.

فعالیت ۲۷۹ اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران درون‌شهری در ارومیه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، ناصر سعیدآبادی اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با تمام توان در راستای ارائه خدمات مطلوب‌ و با کیفیت به همشهریان در ارومیه اقدام می‌کند.

    وی با اشاره به تعداد اتوبوس‌های موجود در شهر ارومیه، از جابه‌جایی مسافران به وسیله 279 دستگاه اتوبوس و 289 دستگاه مینی‌بوس خبر داد و افزود: تلاش شده تا سطح کیفی خدمات روز‌ به روز ارتقا یابد.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه برای تمام مناطق شهر ارومیه خطوط اتوبوس تعریف شده‌است، اظهار داشت: خطوط مینی‌بوس فقط برای مسیرهایی تعریف شده‌است که تعداد مسافر بیشتری دارند.

    این مسئول با بیان اینکه با سردتر شدن هوا شاهد ایجاد ایستگاه‌های مکانیزه هستیم، اعلام کرد: تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس به بخاری و سیستم گرمایشی مناسب و ایجاد محیطی بسته و تمام شیشه‌ای برخی ایستگاه‌های اتوبوس نیز در همین راستا انجام گرفته‌است.

    سعیدآبادی از راه‌اندازی امداد اتوبوس در شهر ارومیه خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور رفع نقص فنی اتوبوس‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن، و برای نخستین بار در شهر ارومیه انجام گرفته‌است.

    وی با بیان اینکه با آغاز فصل سرد سال سیستم گرمایشی تمام اتوبوس‌های شهر ارومیه تعمیر شده‌است، ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده نسبت به رعایت هر چه بیشتر نظافت اتوبوس‌های درون‌شهری نیز توجه شده‌است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو