فونیکسریمکسبهتام

تقاطع غیرهمسطح میامی- جاجرم در سمنان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

عصر خودرو- با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی تقاطع غیر همسطح میامی - جاجرم در استان سمنان به بهره برداری رسید.

تقاطع غیرهمسطح میامی- جاجرم در سمنان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، این تقاطع غیر همسطح از پروژه های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به استان سمنان در سال 1385 بود که روز پنجشنبه در سفر یک روزه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید افتتاح شد.
    این پروژه در تقاطع انتهای کنارگذر میامی در محل تلاقی محور میامی - جاجرم به بزرگراه چهار بانده شاهرود - سبزوار - مشهد واقع شده است.
    تقاطع غیر همسطح میامی - جاجرم با مشخصات فنی طولی و عرضی 23 متر در دو متر، دارای پنج دستگاه پل کوچک است و با حجم خاکریزی هفت هزار و 900 مترمکعب، خاکبرداری دو هزار و 100 مترمکعب و بتن ریزی 191 هزار مترمعکب به اجرا درآمده است.
    همچنین 659 هزار متر آرماتوربندی و 696 هزار مترمعکب اجرای آسفالت برای پروژه تقاطع غیرهمسطح میامی - جاجرم انجام شده است.
    اعتبار این پروژه که اجرای آن از اسفند سال 1389 آغاز شد 67 میلیارد و 500 میلیون ریال و از محل اعتبارات دفتر رهبر معظم انقلاب بوده است.
    هدف از اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میامی - جاجرم، رفع نقطه پرحادثه و هدایت و روان سازی ترافیک محور منتهی به شهرستان های میامی و جاجرم عنوان شده است.
    محمدرضا خباز استاندار سمنان، کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان های شاهرود و میامی در این آئین حضور داشتند.
    عباس آخوندی در سفر یک روزه به استان سمنان، از پروژه های های حوزه راه در شهرستان های میامی، شاهرود، دامغان و سمنان بازدید دارد و چند پروژه را افتتاح خواهد کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو