فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت:

توسعه حمل و نقل شهری رشت هزینه‌بر است

عصر خودرو: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: توسعه شبکه حمل و نقل عمومی در شهر رشت یک اتفاق بسیار گران و هزینه‌بر است.

توسعه حمل و نقل شهری رشت هزینه‌بر است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، رضا رسولی ظهر امروز در جریان بازدید از طرح ترافیک این شهر اظهار کرد: با توجه به تراکم بالای جمعیتی و عرض اندک خیابان‌ها در شهر رشت موضوع گسترش بسیار زیاد شبکه حمل و نقل واقعاً اقدامی خوش‌خیالی است.

    وی با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی نیاز جوامع امروزی است، تصریح کرد: اگر ادعا می‌کنیم که سیستم شهری ما متمرکز عمل می‌کند بنابراین باید خدمات را به در منازل شهروندان ببریم.

    عضو شورای اسلامی شهر رشت توسعه حمل و نقل عمومی در شهر رشت و گسترش آن را یک اتفاق بسیار گرانقیمت عنوان کرد.

    وی با اشاره به راه‌اندازی خطوط اتوبوس‌های brt در شهر رشت، افزود: با راه‌اندازی خطوط brt در شهر رشت اتفاق‌های خوبی در بخش حمل و نقل عمومی رقم می‌خورد و این اقدام‌ها هزینه هنگفتی به همراه دارد.

    رسولی به موضوع جذب گردشگر در شهر رشت اشاره کرد و ادامه داد: در شرایط فعلی توقف گردشگران در شهر رشت بسیار اندک است.

    وی با بیان اینکه برای پایدار کردن حضور گردشگران در شهر رشت باید امکانات رفاهی‌ و خدماتی از جمله خطوط حمل و نقل و اقامتگاه‌های مناسب فراهم شود، خاطرنشان کرد: بازگشایی هتل ایران ضمن اشتغالزایی در شهر رشت می‌تواند یکی از دلایل پایدار کردن گردشگران در شهر شود.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت حضور و جذب گردشگر را نیازمند مهیا کردن یکسری از امکانات رفاهی دانست و یادآور شد: با توجه به این مهم شاهد بهبود فضای اقتصادی و کسب‌وکار در شهر خواهیم بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو