فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

تجهیزات حمل و نقل تهران از فرآیند مناقصه تامین می‌شود

عصر خودرو- قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در زمینه دوربین‌ها و موضوعات مربوط به فناوری اطلاعات برای به کارگیری در بزرگراه‌ها به شرکت های خارجی وابسته هستیم.

تجهیزات حمل و نقل تهران از فرآیند مناقصه تامین می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، پوریا محمدیان در افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تصریح کرد: در حوزه مباحث ایمنی و تجهیزات در بزرگراه‌ها و معابر شهری از محصولات داخلی استفاده می کنیم؛ اما در حوزه‌های IT و ITS که مرتبط با دوربین ها و فناوری اطلاعات است اکنون وابسته به محصولات خارجی هستیم.

    وی ابراز امیدواری کرد که با پیشرفت علمی می توانیم به بومی سازی دست پیدا کنیم و در این زمینه نیز از محصولات داخلی استفاده کنیم.

    محمدیان با اشاره به اینکه استقبال از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از سال گذشته بیشتر بوده گفت: امسال نسبت به سال گذشته شاهد حضور شرکت کنندگان بیشتری بودیم و شرکت های مختلف فعالیت خوبی داشتند.

    وی با بیان اینکه در این نمایشگاه محصولات داخلی و خارجی در دو حوزه حمل و نقل و خدمات شهری عرضه می‌شود، تاکید کرد: این نوع نمایشگاه ها فضای مناسبی برای متخصصین در شهرهای مختلف کشور است تا با وضعیت پیشرفت تجهیزات و تکنولوژی این دو حوزه آشنایی بیشتری پیدا کنند.

    قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به برگزاری هر ساله این نمایشگاه گفت: شهرداری تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک، شرکت کنترل ترافیک، شرکت واحد اتوبوسرانی، پایانه ها، تاکسیرانی و دیگر شرکت های وابسته آخرین دست آوردها را در حوزه مدیریت شهری به نمایش می گذارند تا شهرهای دیگر با این روش ها و محصولات آشنا شده و استفاده کنند.

    بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل، محمدیان با تاکید بر این که بخش زیادی از محصولات برای شهر تهران از فرآیند مناقصه تامین می‌شود گفت: آخرین دستاوردها در این فضای نمایشگاهی ارائه می شود و بر این اساس تشریفات قانونی طی می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط