فونیکسریمکسبهتام

سرپرست سازمان اتوبوسرانی رشت

شهرداری تنها ۱۶ میلیون پول داده

از کمک دولت خبری نیست

عصر خودرو- سرپرست سازمان اتوبوسرانی رشت گفت: درآمدهای سازمان اتوبوسرانی از سه بخش مردم، دولت و شهرداری است و تاکنون دولت هیچ مبلغی به این سازمان اختصاص نداده است

شهرداری تنها ۱۶ میلیون پول داده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مرتضی شریفی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت با بیان اینکه سیستم گرمایشی اتوبوس ها غالبا دچار مشکل هستند اظهار کرد: نگرانی هایی در این بخش با توجه به شروع فصل سرما وجود دارد.

    وی با بیان اینکه واحد خدمات موتوری مباحث مالی را بحث می کنند افزود: اتوبوس های فاقد سیستم گرمایشی اعتراضاتی را از سوی مردم در بر داشته است.

    سرپرست سازمان اتوبوسرانی رشت گفت: درآمدهای سازمان اتوبوسرانی از سه بخش مردم، دولت و شههراری است و تاکنون دولت هیچ مبلغی به این سازمان اختصاص نداده است.

    شریفی با اشاره به وضعیت مالی نامساعد سازمان اتوبوسرانی شهر رشت تصریح کرد: متاسفانه از دو میلیارد تومانی که باید از سوی شهرداری تامین شود و فقط 16میلیون تومان آن اختصاص یافته است.

    وی با اشاره به این که سازمان اتوبوسرانی پولی در بساط ندارد افزود: باید چاره ای اندیشیده شود و برای این مشکل تامین اعتبار گردد و اگر امکان پذیر نیست با در نظر گرفتن تهمیداتی این مشکلات رفع شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط