فونیکسریمکسبهتام

در حاشیه جلسه هیات دولت؛

زاکانی: حدود پنج هزار دستگاه اتوبوس برای تهران خریداری شد

عصر خودرو- شهردار تهران با بیان اینکه در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خریدهای بالاتر از تصور داشتیم، گفت: ۴ هزار و ۶۹۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده که این میزان در گذشته انجام نشده بود.

زاکانی: حدود پنج هزار دستگاه اتوبوس برای تهران خریداری شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، علیرضا زاکانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته در شهردار من 460 هزار نظر برای بهبود شرایط شهر ارائه شد و مردم هزار و 60 پروژه را انتخاب کردند و در مرحله عمل دیدند که نظرات آنها عملیاتی می شود.

    وی افزود: یک میلیون و 352 نفر امسال نظرات خود را برای پروژه‌ های شهری ثبت کردند و در عمل کار خوبی که سال گذشته انجام شد، امسال هم مورد استقبال مردم قرار گرفت.

    شهردار تهران درباره بازارچه‌های تولیدی در سطح شهر بیان کرد: در سطح شهر صنایع فعال و صنایع دستی انتخاب شدند تا تمام ظرفیت های شهر برای توزیع در نمایشگاه های داخلی برنامه ریزی شود و در شروع سال آینده شرایطی در تهران فراهم خواهد شد تا افراد در خانه های خود درآمد داشته باشند و در سطح شهر عرضه کنند.

    زاکانی درباره اقدامات شهرداری تهران برای اجرای قانون هوای پاک نیز توضیح داد: در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خریدهای بالاتر از تصور انجام دادیم و 4 هزار و 690 دستگاه اتوبوس خریداری شده که این میزان در گذشته انجام نشده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط